پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
تماشای 21 دیدار جام در ورزشگاه ها !

رکورد شکنی یک هوادار فوتبال

شنبه ۵ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 122098
هوادار فوتبال اهل آفریقای جنوبی ؛تاکنون 20 بازی مسابقات جام جهانی 2010 را به طور کامل از نزدیک تماشا کرده است.
 گل- به نوشته ایندیپندنت آنلاین ؛ تولانی انگکوبو با تماشای کامل بازی اسپانیا مقابل شیلی و تماشای بیست و یکمین بازی جام جهانی 2010، نام خود را به عنوان فردی که بیشترین بازی های جام جهانی را از نزدیک دیده است ، در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد کرد.
انگکوبو 29 ساله برای تماشای دیدار دوتیم شیلی و اسپانیا به ورزشگاه محل برگزاری این دیدار در پرتوریا رفت و رکورد جالبی را به نام خود ثبت کرد.

وی که به انگکوبو 2010 معروف شده است، سال گذشته در مسابقه ای که در آفریقای جنوبی برای علاقمندان به فوتبال برگزار شد، جایزه شرکت در 38 بازی و بیش از 17 هزار کیلومتر سفر در جام جهانی 2010 را برد.

او از ابتدای جام تا پنجشنبه شب توانست است 26 بازی را در مرحله گروهی ببیند، اما از آنجایی که تماشای کامل برای ثبت رکورد حساب می شود،رکورد تماشای بیست و یک مسابقه به نام او ثبت شده است

انگکوبو گاهی در این مدت مجبور شده است بعد از سوت شروع مسابقه وارد ورزشگاه شود یا برای رسیدن به یک بازی دیگر؛ قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کند و به همین دلیل این مسابقه ها در ثبت رکورد حساب نمی شوند.

این هوادار آفریقای جنوبی که روزانه دو بازی را تماشا می کند؛ امروز هم در دو ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد

https://jahannews.com/vdcjh8evouqe8yz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjh8evouqe8yz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *