جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

هدایتی اسپانسر میشود یا بهنام‌پیشرو

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 410476
پرسپولیس در حالی قرار است با لباس‌های آل‌اشپورت مقابل بنیادکار به میدان برود که همچنان با شرکت ماکرون قرارداد دارد و کمپانی ایتالیایی باشگاه ایرانی را تهدید به شکایت کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مشکلات مدیریتی پرسپولیس در این فصل تمامی ندارد و انگار زندانی شدن سیاسی (یکی از مدیرعامل‌های این فصل سرخپوشان) تنها یکی از تبعات این مدیریت نامنظم و بدون برنامه بوده است.

سیاسی و شرکت بهنام‌پیشروی کیش از همان ابتدا و در مقاطع مختلف با یکدیگر به مشکل برخوردند و در نهایت همکاری دو طرف قطع شد. پرسپولیس که با توجه به نام بزرگ خود و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست از داشتن یک حامی مالی خوب بهره زیادی ببرد، به راحتی از این نعمت محروم شد و سرخ‌ها در چند بازی گذشته بدون اسپانسری روی پیراهنشان به میدان رفتند.

بعد از حضور نژادفلاح در باشگاه پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس بتواند با یک حامی مالی خوب در رقابت‌های لیگ و آسیا حاضر شود اما با گذشت چند هفته هنوز خبری از توافق با یک اسپانسر جدید نیست.

اما در چند روز گذشته در همین رابطه اقداماتی از سوی مسئولان باشگاه و همچنین وزارت ورزش انجام شده است. در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت‌خانه برگزار شد، نژادفلاح و مسئولان وزارت ورزش توافق کرده‌اند که شرکت بهنام پیشروی کیش که از ابتدا هم با نظر خود وزارت‌خانه انتخاب شده بود، بار دیگر وظیفه حمایت مالی از سرخ‌ها را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

یکی از توافقاتی که در این جلسه بین مسئولان انجام شد این بود که کمپانی ماکرون نیز کماکان لباس‌های سرخپوشان را تا انتهای فصل تامین کند. ناگفته نماند که در زمان مدیریت سیاسی علاوه بر بهنام پیشرو با شرکت ماکرون هم به خوبی تا نمی‌شد. با این همه پرسپولیس تاکنون از لباس‌های این شرکت استفاده می‌کرد.

اما در چند روز گذشته اتفاقاتی افتاد که ورق کاملا برگشت. پس از مصاحبه محمد نوری که گفته بود لباس‌های ماکرون در میدان منیریه دوخته می شود و فقط اسم این لباس‌ها ماکرون است و همچنین پس از انتقاد تعدادی از بازیکنان تیم از نداشتن لباس آستین بلند در فصل سرما که موجب سرماخوردگی آنها شده، مسئولان باشگاه به فکر حل مشکل افتادند و حتی مجبور شدند به بازیکنان بگویند برای روزهای خیلی سرد کاپشن‌هایشان را نیز با خودشان بیاورند!

همچنین پس از نشست وزارت ورزش با مسئولان باشگاه برای تعیین وضعیت اسپانسر، حسین هدایتی به پرسپولیس مبلغی را کمک کرده و پس از این کمک بود که از طریق هدایتی شرکت آل‌اشپورت بار دیگر برای تامین لباس‌های پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

در واقع به همین خاطر بود که پس از توافق‌های انجام شده، روز گذشته لباس‌های جدید از شرکت آل‌اشپورت به دست پرسپولیسی‌ها رسید و آنها با همین لباس‌ها به تاشکند رفته‌ و تایید AFC را نیز برای پوشیدن این پیراهن‌ها گرفته‌اند.

حال کمپانی ماکرون که از این وقایع مطلع شده پرسپولیس را در صورت استفاده از لباس‌های شرکت آل‌اشپورت تهدید به شکایت کرده است. اتفاقی که می‌تواند به بار مدیریتی و مشکلات کنونی این باشگاه در زمان فعلی اضافه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *