چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

کلاهبرداری از سرمربی لیگ برتری به نام سازمان لیگ

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 380579
یک سرمربی لیگ برتری با کلاهبرداری مواجه شد که رقمی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان را به نام سازمان لیگ از وی دریافت کردند.
کلاهبرداری از سرمربی لیگ برتری به نام سازمان لیگ
به گزارش جهان، مربی یک تیم شهرستانی لیگ برتر با تماسی از سوی شخصی مواجه شد که خود را به عنوان یکی از مقامات سازمان لیگ معرفی می کند. وی خواستار دریافت مبلغی در جهت مشارکت در یک کار خیرخواهانه می شود. این سرمربی نیز قبول کرده و مبلغ را می پردازد.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود و بار دیگر تماسی از سوی این شخص متقلب صورت گرفته و بار دیگر مطالبه پول می شود که این بار بیشتر از دفعه نخست بوده است. در مجموع نیز عددی معادل ۱۰ میلیون تومان از این مربی دریافت می شود تا صرف هزینه های خیریه شود.

چند روزی نمی گذرد که این مربی در تماس هایی متوجه می شود که ارتباط برقرار شده از سوی سازمان لیگ و مقامات آن نبوده است. نکته جالب توجه این است که فرد کلاهبردار در تماسی با این سرمربی عنوان می کند که به این پول نیاز داشته و به زودی پس خواهد داد! بعد از آن نیز تلفن خود را خاموش کرده است.

اکنون مقامات رسمی در حال پیگیری ماجرا هستند تا با این شخص متقلب برخورد کنند. اخیرا متداول شده که با نام امور خیریه و به نام نهادهای رسمی، از فعالان در ورزش اخاذی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باد آورده را باد می برد
چون پولی کخ میگیرن مفته مفته مفته!!!!!!!مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟