چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

حمله به راهپیمایان بحرینی پس از نماز جمعه

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 404770
نیروهای رژیم آل‌خلیفه به شرکت کنندگان در راهپیمایی که پس از نماز جمعه برای درخواست آزادی دبیرکل وفاق برگزار شده بود، حمله کردند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، هزاران تن از شهروندان بحرینی در مناطق کرزکان، الدراز، البلاد القدیم، سند و ستره با برگزاری راهپیمایی به ادامه بازداشت و محاکمه شیخ علی سلمان اعتراض و بر ادامه جنبش خود در مطالبه تغییرات دموکراتیک و نفی استبداد حاکمان تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی تاکید کردند که استبداد موجود در این کشور به دلیل شکاف میان حکومت با مردم است؛ و بازداشت چهره های شاخص مردمی نیز به این امر دامن زده زیرا این چهره ها الگویی در دموکراسی و وحدت ملی و تعهد به مصالح عمومی هستند.

نیروهای رژیم آل خلیفه با سلاح جنگی به سوی بحرینی ها حمله ور شدند و آنان را با گلوله های گاز به طور مستقیم هدف قرار دادند.

این اقدامات ضد انسانی ماموران آل خلیفه در حالی صورت می گیرد که این رژیم پس از اعتراضهای بین المللی به سرکوب خشونت آمیز مردم، مدعی شده بود درباره کشته شدن شهروندان معترض تحقیق می کند.
https://jahannews.com/vdcjaxexyuqeyaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaxexyuqeyaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *