يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعلام اسامی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 334877
چهار بازیکن از تیم های تراکتورسازی، گسترش فولاد و مس سونگون به تیم ملی زیر ۲۲ سال کشورمان دعوت شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که علیرضا منصوریان چند روز قبل از ادامه کار خود در تیم زیر ۲۲ سال کشورمان استعفا کرده بود، امروز اسامی ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم اعلام شد که در این بین نام چهار بازیکن از تیم های تبریزی هم در این میان دیده می شود.

حضور فرزین گروسیان دروازه بان تیم دسته دومی مس سونگون در بین دعوت شدگان، یکی از نکات جالب توجه لیست اعلامی تیم زیر ۲۲ سال کشورمان است. گروسیان در اردوهای قبلی تیم ملی حضور نداشت.

از تیم های تبریزی همچنین نام فردین عابدینی بازیکن گسترش فولاد به همراه شهریار شیروند و نوید خوش هوا از تراکتورسازی در بین ملی پوشان کشورمان دیده می شود. حذف نام سامان نریمان جهان از گسترش فولاد و فرشاد احمدزاده از تراکتورسازی تبریز از لیست اسامی نفرات تیم ملی که در اردوهای قبلی این تیم حضور داشتند، به دلیل مصدومیت این دو بازیکن بوده است.

تیم فوتبال زیر ۲۲ سال کشورمان در مسابقات قهرماني زير ۲۲ سال آسيا که در کشور عمان برگزار مي شود، حضور خواهد یافت و بازیکنان دعوت شده باید روز سه شنبه ۱۷ دی خود را در هتل المپیک به کادرفنی این معرفی کنند.

تیم کشورمان در این مسابقات با تیم های ژاپن، استرالیا و کویت همگروه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *