سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۹

هدیه "علیرضا افتخاری" به محمد جواد ظریف

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 441274
علیرضا افتخاری، خواننده اصفهانی در حاشیه اجرای خود در آئین آغاز عملیات اجرایی خط ۲ مترو اصفهان، هدیه ویژه به وزیر امور خارجه کشورمان اهدا کرد.
به گزارش جهان، محمدجواد ظریف که برای یک سفره دو روزه به مناسبت هفته دولت راهی اصفهان شده است، صبح دیروز ضمن حضور در برنامه تلویزیونی زنده‌رود شبکه اصفهان و دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، در آئین آغاز عملیات اجرایی خط ۲ مترو اصفهان حضور یافت و یک هدیه ویژه از خواننده بنام موسیقی ایران دریافت کرد.

در این مراسم، «علیرضا افتخاری» پیش از اجرای قطعه «هشت بهشت» که محتوای آن مربوط به شهر اصفهان و خدمات انجام شده در این شهر است، با وزیر امور خارجه به گفت‌وگو پرداخت.

همچنین افتخاری زمانی که قصد حضور بر روی جایگاه را داشت، یکی از آلبوم‌های جدید خود را به عنوان هدیه به همشهری سیاستمدار خود، محمد جواد ظریف هدیه کرد که با استقبال وی همراه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عليرضا افتخاري با اين عمل اشتباه خود مبني بر درآغوش گرفتن رئيس دولت قبلي را جبران كرد. بااين عمل مجددا ايشان به دل مردم بازگشت /
يعني هرجا و هركاري مافق اينها بوده خوب ودر غير اينصورت بد است يعني 270هزار تا راي بيشتر از 24 ميليون راي مي باشد
Iran, Islamic Republic of
نه این کارش درست بود و نه آن کارش. شما را بخدا کمی هم از کارهای خوب غربی‌ها یاد بگیریم. چرا به زور می‌خواهیم روش‌های سنتی سلطانی را در مملکت باب کنیم؟
بگو به دل اصلاحطلبان داعشی دیکتاتور بازگشت یادتان رفته به خاطر روبوسی با احمدینژاد چه بلایی سرش اوردید حتی به دخترش هم رحم نکرید
Iran, Islamic Republic of
از احمدی نژاد حمایت کرد مورد هجمه فتنه گران قرار گرفت و او را به باد فحاشی گرفتند !
آیا اکنون هم هجمه می کنند یا نه !?
یک بام دو هوا !!!
اگر با آنها ( اصلاح طلبان ) باشی خوبی ، اگر موافق آنها نباشی بدی !
اقای افتخاری بفهم که اصلاح طلبات دیکتاتور چه هجمه ای را برعلیه تور راه انداختند حتی به دخترت هم رحم نکردند این داعشیه های اصلاح طلب
البته ایشون نشون داد که بسیار سریع آپ تو دیت می شوند حتما 4 سال دیگه که من شدم رئیس جمهور قرار یک البوم هم به بنده هدیه کنند؟!!!
Canada
این سلیقه اقای افتخاری است که هم اقای احمدی نژاد را گرامی می دارد و هم اقای ظریف را،
بهروز
استادعزیزاندکی صبرسال 96نزدیک است خیلی زودبایداین کارراکتمان وبه درآغوش گرفت آقای دکتراحمدی نژادافتخارکنی صدای شمابسیارخوب اماشماازبه آغوش کشیدن رئیس جمهور8ساله این مملکت به بدی یادمی کنی جایگاهتان رازودفراموش کردید. آقای دکتراحمدی نژادبنده ازطرف ایشان وامثال ایشان ازشماعذرخواسته وتوفیق هرچه بیشترشمارادرخدمت به اسلام وایران خواستارم .