پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل بتیس

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 441472
رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لیگا در برنابئو جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد برابر بتیس با پنج گل به پیروزی برسد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رئال مادرید با رافائل بنیتس در رقابت‌های لیگا خودی نشان داد و موفق شد در دیدار رئال بتیس پیروزی پر گل را به دست آورد. کهکشانی‌ها در هفته دوم رقابت‌های لیگا در سانتیاگو برنابئو از بنیتس پذیرایی کردند و در نهایت موفق شدند با پنج گل به پیروزی برسند تا نخستین سه امتیاز خود را در فصل جدید دشت کنند.

در این دیدار رئال شروعی طوفانی داشت و در دقیقه دوم توسط گرت بیل به گل رسید. در دقیقه ۳۹ خامس رودریگز بار دیگر رئال را پیش انداخت و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازهم این رئال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و مثل نیمه نخست تنها دو دقیقه بعد از شروع بازی این بار توسط کریم بنزما به گل رسید تا اختلاف به سه گل افزایش یابد و خیال هواداران از این پیروزی راحت شود.

سه دقیقه بعد خامس رودریگز، مهاجم کلمبیایی رئال مادرید گل دوم خود و چهارم تیمش را وارد دروازه حریف کرد. رئال بتیس در دقیقه ۶۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما آن را از دست داد تا اختلاف چهار گل باقی بماند، اما این پایان کار نبود و گرت بیل در دقیقه ۸۹ بار دیگر برای رئال مادرید گلزنی کرد تا بازی در نهایت با پیروزی پنج بر صفر به سود رئال به پایان رسد.

رئال مادرید در حالی به این پیروزی پر گل دست یافت که در هفته نخست با تساوی بدون گل در زمین خیخون متوقف شده بود و بسیاری به انتقاد از بنیتس پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *