شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

نقش اعراب خلیج‌فارس در کشتار مردم غزه

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 371975
وزیر اطلاع رسانی دولت پیشبرد امور سوریه تاکید کرد که اگر حمایتهای بی‌شائبه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از رژیم صهونیستی نبود، تجاوز به غزه نیز صورت نمی گرفت.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از روزنامه الوطن سوریه خبر داد، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه درباره رخدادهای غزه اعلام کرد که اگر حمایتهای بی‌شائبه کشورهای عربی نفتی حاشیه خلیج فارس از رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم به غزه تجاوز نمی‌کرد.

این وزیر سوری افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی جنبش یا گروه خاص (فلسطینی) را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه در پی هدف قرار دادن اندیشه و وجدان مقاومت است.

الوطن نوشت که الزعبی این سخنان را در گفت‌وگو با این روزنامه بیان کرده است که هنوز متن آن منتشر نشده و قرار است یکشنبه آینده منتشر بشود.

پیش از این بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سخنرانی مراسم ادای سوگند خود که چهارشنبه هفته گذشته در دمشق برگزار شد، به رغم مشکلات داخلی این کشور و درگیری با گروهک‌های تروریستی-تکفیری اعلام کرد که آرمان فلسطین و دفاع از مردم آن هنوز مسئله نخست و اصلی سیاست خارجی سوریه است.

به گفته ناظران سیاسی در منطقه، بشار اسد تنها رجل سیاسی عالی‌رتبه در سطح دولت‌های دنیای عرب است که آشکارا از آرمان فلسطین حمایت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *