پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

جابر بهروزی اوت کرد

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 381677
جابر بهروزی با انداختن هر سه وزنه در حرکت دو ضرب از بازی‌های آسیایی حذف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در سومین روز بازی های آسیایی اینچئون ، رقابت های وزنه برداری در دسته ۶۹ کیلوگرم برگزار شد که در این دسته ۱۲ وزنه بردار بر روی تخته بازی ها رفتند.

جابر بهروزی ملی پوش ایران در این دسته با ثبت رکورد ۱۴۴ کیلوگرم در یک ضرب و ناکامی در حرکت دو ضرب اوت کرد.

حرکت یک ضرب

بهروزی برای حرکت اول وزنه ۱۴۴ کیلوگرم را درخواست کرد که در مهار آن موفق نبود اما برای حرکت دوم وزنه ۱۴۴ کیلوگرم را بالای سر برد.

او در سومین حرکت پشت وزنه ۱۴۹ کیلوگرم قرار گرفت که این وزنه را نتوانست بالای سر ببرد. بنابران با رکورد ۱۴۴ کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان داد و پنجم شد.

کیم میونگ از کره شمالی با رکورد ۱۶۰ کیلوگرم نفر اول یک ضرب شد و ۵ کیلوگرم رکورد بازی های آسیایی را ارتقا داد. لین کیونگ فنگ از چین نیز با رکورد ۱۵۸ کیلوگرم دوم شد.

محمد کرار محمد از عراق نیز با ۱۴۸ کیلوگرم در رده سوم حرکت یک ضرب سوم قرار گرفت.

حرکت دوضرب

بهروزی که در یک ضرب نتوانست انتظارات را برآورده کند در اولین حرکت خود در دوضرب پشت وزنه ۱۷۶ کیلوگرم قرار گرفت که در مهار این وزنه نیز موفق نبود. در حرکت دوم برای او وزنه ۱۸۱ کیلوگرم درخواست داده شد که این وزنه را نیز رها کرد بار سوم بهروزی آخرین شانس خود را امتحان کرد اما از پس وزنه بر نیامد تا ازجدول حذف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خسته نباشي .اين همه خرج درعرض يك ساعت همه چي پر .