شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تشریح جزئیاتی ازنحوه‌نقل‌وانتقال مسکن‌مهر

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 403771
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که برای نقل و انتقال واحد مسکن باید خریدار و فروشنده با هم به شرکت عمران مراجعه کنند، گفت:‌ پروسه انتقال واحدهای خودمالکی مسکن مهر چند روز زمان می‌برد.
به گزارش جهان؛ حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که برای نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر خریدار و فروشنده باید با هم به شرکت عمران پردیس مراجعه کنند، اظهار کرد: در این صورت ما واحد مسکن مهر را به نام خریدار می‌زنیم.

وی با بیان این‌که این پروسه سیکل اداری دارد به شرایط خرید و فروش واحدهای مسکن مهر اشاره و تصریح کرد:‌ هر فرد نمی تواند بیش از یک واحد خریداری کند، ضمن آنکه نباید بدهی بانکی داشته باشد.

وی با بیان این‌که فروشنده مسکن مهر در صورت داشتن دفترچه قسط نباید بدهی اقساط داشته باشد، یادآور شد: مراجعه کنندگان بیشتر به صورت انفرادی بوده که به این افراد گفته‌ایم شرکت عمران نمی‌تواند مسکن را بخرد یا بفروشد. از این رو اعلام کرده‌ایم فقط در صورت مراجعه خریدار و فروشنده نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر انجام پذیر است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: اگر واحد مسکن مهر خودمالکی باشد نقل و انتقال آن ظرف چند روز انجام می‌شود، اما واحدهای نیمه تمام و آنهایی که قرارداد پیش‌فروش دارند، کمی طولانی‌تر است.

وی تاکید کرد: در خصوص کسانیکه که دفترچه اقساط را دریافت کرده باشند چه واحدهای خودمالکی و چه واحدهای ۹۹ ساله -نقل و انتقال- ظرف چند روز انجام می شود.
https://jahannews.com/vdcjatexvuqeyaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjatexvuqeyaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *