جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش مطرح کرد؛

اقتدار ایران اسلامی در دریاهای دور

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 458276
فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در دریاهای آزاد گفت: نیروی دریایی ارتش مظهر اقتدار ایران اسلامی در دریاهای دور است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر دریادار علی وفادار عصر امروز در دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بی‌تردید نیروی دریایی ایران اسلامی قدرت برتر منطقه است.
 
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مقتدرانه در دریاهای دور حضور یافته و اقتدار ایران را به نمایش می‌گذارد.
 
فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: حضور نیروی دریایی در آب‌های دور نمایش اقتدار کشورمان است و نیروی دریایی با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان، حافظ همه منافع و اقتدار نظامی ایران در آب‌های آزاد است.
 
وفادار با برشمردن نقش نیروی دریایی ارتش در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با انجام عملیات‌های گوناگون نقش مهمی در ناکام گذاشتن دشمنان داشته است.
 
وی، حضور دریادلان ارتش در عملیات مروارید را از جمله افتخارات نیروی دریایی خواند و تبیین کرد: نیروی دریایی رژیم بعث عراق با عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از بین رفت.
 
این مسئول متذکر شد: این اقدام نیروی دریایی ارتش موجب قطع صادرات نفتی آنها از طریق دریا شد و این ضربه مهلکی به آنان بود.
 
فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش در پایان یاد شهدای نیروی دریایی را گرامی داشت و گفت: نیروی دریایی ارتش شهدای زیادی را در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی تقدیم کرده است.
 
هفتم آذرماه به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *