چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
عالیشاه، طارمی، مکانی و نورالهی در

حاشیه دیدار پرسپولیس - پدیده

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 436171
با توجه به محرومیت و عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته اول مقابل پدیده به نظر می‌رسد که بازیکنان اصلی این تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و پدیده مشهد از ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است که چیزی بیش از ۲ هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته‌اند.

* ترافیک شدید اطراف ورزشگاه همچنان برای افرادی که قصد حضور و تماشای مسابقات را دارند مشکل‌ساز است.

* البته با توجه به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی می‌توان حدس زد که عده زیادی هم تماشای این مسابقات به ورزشگاه آزادی آمده‌اند تا شاید پیش از شروع دیدار پرسپولیس این مسابقه را هم تماشا کنند.

* با وجود اینکه بنرهای بزرگی برای مسابقات والیبال قهرمانی اسیا نصب شده است، اما هواداران بدون توجه به سرعت در حال رفتن به سمت ورزشگاه هستند تا زودتر برای تماشای مسابقه پرسپولیس مستقر شوند که بی توجه‌ای بخش عمده هواداران پرسپولیس به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری در نوع خودش جالب توجه است.

* سوشا مکانی همراه با دوستاش وارد ورزشگاه شد. وی در ۳ هفته ابتدایی لیگ محروم است و نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. دروازه‌بان سرخ‌پوشان به محض ورودش مورد استقبال هواداران قرار گرفت. وی برای گرفتن عکس سلفی از سوی هواداران بشدت مورد استقبال قرار گرفت که در نهایت با کمک ماموران حراست به جایگاه ویژه رفت.

* احمد نورالهی در کنار بن سون، بازیکن جدید پرسپولیس نشسته است.

* امید عالیشاه هم در این مسابقه محروم است در جایگاه ویژه نشسته است.

* طارمی هم که نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند در ورزشگاه حضور دارد.

* یکی از ماموران حراست ورزشگاه آزادی به شوخی گفت که ترکیب اصلی پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *