جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت گروه نژادپرست از پلیس قاتل آمریکایی

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 376277
فرقه نژادپرست موسوم به کوکلوس کلان از پلیس ایالت میسوری که عامل قتل یک نوجوان سیاهپوست است، قدردانی کرد.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از سایت خبری ۲۴ ترکیه خبر داد، پلیسی که هفته گذشته در شهر فرگوسن ایالت میسوری آمریکا با شلیک به سوی یک نوجون سیاهپوست، وی را کشت مورد تقدیر فرقه نژادپرست کوکلوس کلان قرار گرفت. این اقدام در حالی انجام می گیرد که اعتراضات علیه بی عدالتی و تبعیض نژادی دستگاه قضایی و پلیس آمریکا همچنان با شدت ادامه دارد.

بر این اساس این فرقه نژادپرست ضمن حمایت از قاتل "مارتین براون" نوجوان ۱۸ ساله اهل فرگوسن در حال جمع آوری پول برای وی است. در پی افشای هویت این پلیس قاتل به نام "درن ویلسون" فرقه کوکلوس کلان کمپین حمایت از وی به راه انداخته است. این فرقه با تولید تی شرت هایی با نوشته "ویلسون ما در کنار تو هستیم" و فروش آن ها، برای وی کمک مالی جمع می کند.

این در حالی است که کشته شدن یک فرد سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا در منطقه سنت لوئیز ایالت میسوری، بحران این ایالت آمریکا را پیچیده تر از قبل کرد. در پی گسترش اعتراضات مردمی در این ایالت روز گذشته "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، دستور انجام تحقیقات فدرال درباره مرگ "مارتین براون" به دست یک افسر پلیس را صادر و دادستان کل کشور را مسئول رسیدگی به این بحران کرد.

گفتنی است کوکلوس کلان نام فرقه ای آمریکا است که اعضای آن حامی برتری نژاد سفید، نژادپرستی، ضدیت با آئین کاتولیک، بومی‌گرایی و نفرت نژادی هستند. آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود به هر گونه عمل وحشیانه ای مبادرت می کنند، برای نمونه پریشان ساختن شکل خود، ترساندن سیاهان با استفاده از ابزار ترور، خشونت و ایجاد وحشت از جمله حربه‌های این فرقه است.
https://jahannews.com/vdcjametauqea8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjametauqea8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *