جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

درخواست بازیگر معروف درباره فرزندان شهدا

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 355072
مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویوزیون خواستار حضور و دعوت از فرزندان شهدای کشورهای مسلمان درجشنواره سراسری ادبی شاهد در تهران شد.
به گزارش جهان؛ مهدی امینی خواه بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در گفت و گو با کهف شاهد گفت: یکی از راه کارهای اساسی برای معرفی فرزندان موفق و نخبه ی شهدا اینست که در جشنواره ادبی شاهد از فرزندان شهدای سایر کشورها نیز حضور داشته باشند و با فرزندان شهدای ما دیدار و گفت و گو داشته باشند.

وی گفت: ارایه راهکار و چاره اندیشی در حوزه های مختلف و نظر خواهی از فرزندان شهدا در هر موضوع و مسئله ای که نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشورهای مسلمان اتفاق می افتد به طور قطع در آبادانی و شکوفایی علم و صنعت یک کشور موثر است.

وی تصریح کرد: دیدگاه جامعه نسبت به شهدا و فرزندان شهدا باید همان دیدگاه اصیل و معنوی اوایل جنگ باشد و پس از آنان نیز با گذشت زمان تغییر نکند، چراکه اگر دیدگاه منصفانه نسبت به فرزندانی که روزی در آغوش پدرانشان بودند و حالا جای پدران شهید خود را بیشتر از پیش حس می کنند، نکته قابل توجه اینکه حتی با نبود و کمبود پدرانشان، فرزندان شهدا در هر عرصه ای موفق هستند، باید در جامعه اتفاق بیفتد و برگزاری یک چینین جشنواره هایی برای فرهنگ سازی و نشان دادن چهر ه های موفق فرزندان شهدا یک ضرورت مهم به شمار می رود، بنابراین باید برای آنان احترام قایل شد و بیش از پیش و بیشتر از هنرمندان به جامعه معذفی شوند این در تبلیغ و تغییر سبک زندگی مردم موثر است زیرا فرزندان شهدا همان سبک و سیاق پدران شهید خود را در جامعه باید پیاده سازی کنند و راه آنها را ادامه دهند.

امینی خواه گفت: اگر شهدا، از مرزهای مقدس کشورمان ایران دفاع نمی کردند الان معلوم نبود ما چه سرنوشتی داشتیم ، بخاطر دلاور مردی های آنان و استقامت مادران و همسران شهید است که ما در هر عرصه ای موفق هستیم در یک کلمه باید بگویم مامدیون خون شهدا هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *