جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۸
واکنش مؤسسه تولیدکننده مستند «من روحانی هستم»

کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی و اظهارات ظریف و موسویان مبنای ساخت مستند است

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 357278
مؤسسه تولیدکننده مستند «من روحانی هستم» به خبرسازی های جریانات نزدیک به دولت و اصلاح طلبان مبنی بر کذب بودن این مستند واکنش نشان داد.
کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی و اظهارات ظریف و موسویان مبنای ساخت مستند است
به گزارش جهان، پس از انتشار خبری مبنی بر واکنش دفتر رئیس جمهور به مستند «من روحانی هستم» و دروغ خواندن بخشی از این مستند و هجمه رسانه های اصلاح طلبان در این باره «گروه چند رسانه ای شفق» به این اظهارات واکنش نشان داد.

در اطلاعیه این مرکز آمده است:

با توجه به اظهارات برخی از رسانه ها مبنی بر ناصحیح بودن مستندات فیلم «من روحانی هستم» گروه چند رسانه ای شفق تصمیم بر آن گرفت تا با انتشار منابع خود مستنداتی که فیلم بر پایه آن ساخته شده است را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.


این عمل که خارج از عرف مستندسازی است به دلیل هجمه‌های با دلایل معلوم بعضی رسانه ها است که بدون اطلاع از محتوای فیلم متاسفانه یک خط خبری را علیه این اثر در پیش گرفته اند.

سیاست شفق در کل فیلم استفاده از منابع نزدیک به دکتر حسن روحانی بود. برای مثال در ماجرای مک فارلین علیرغم روایت کاملا متفاوت آمریکایی ها که نقش پررنگی را در مذاکرات برای دکتر روحانی بیان کرده اند، کتاب خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی مبنا و در موضوع هسته ای نیز اظهارات آقایان ظریف و موسویان مبنای اصلی کار قرار گرفت.

امید است که با ارائه این مستندات منتقدین از محتوای فیلم و آنچه روایت می کند، آگاهی یابند.




منابع تولید مستند «من روحانی هستم»

به گزارش جهان، کارگردان مستند «من روحانی هستم» نیز در واکنش به کذب خواندن بخشی از این مستند گفت: «منابع اصلی این مستند، کتاب خاطرات آقایان روحانی و هاشمی رفسنجانی است.»

لینک فروش اینترنتی نسخه کامل این مستند یک ساعته را هم این‌جا می توانید ببینید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حال که این دوستان برای آرامش کشور پشزی ارزش قایل نیستند بهتر اصلاح طلبان نیز سلسله فلیم های در مورد عملکرد احمدی نژاد و اصولگرایان بسازند و منتشر کنند
امیر
Iran, Islamic Republic of
یک مستندی ساخته شده جلوی پخشش رو گرفتند به این بهانه که بخشیش دروغه. چرا باید آرامش مملکت به هم بریزه؟
بعد هم همش از کتابهای خودشون بوده!!!!!!!!
آقایان خودشون حاشیه سازی می کنند.
امید بذر هویت ماست
من واقعا واسه تفکر شما اصولگرایان متاسفم تا قبل این همه خاطرات هاشمی دروغ بود حالا خاطرات هاشمی درست از اب درامد
من که میدونم از کجا ........ پس ابو ..........
زنده باد اصلاحات
زنده باد روحانی
من هم یک طرفدار روحانی هستم
حااااااااااامد
با رویش ناگذیر جوانه ها چه کنند.... زنده باد روحانی.
سرور
در جواب "ماست هویت بذر امید" باید بگویم که خود شما که خاطرات و خوابهای حجه الاسلام هاشمی رفسنجانی را که قبول دارید پس چرا از نقل آن ناراحت می شوید. شعار بزرگ خودتان : زنده باد مخالف من!
Iran, Islamic Republic of
زرشک . اگر طرفدار روحانی هستی چرا از گرفتن یارانه که رئیس جمهور درخواست کرده بود گوش نکردی عزیزه دلم ؟
Iran, Islamic Republic of
ما هم دقیقا حرف و منظورمون همینه . یا بقول شما هاشمی درست گفته و همه خاطراتش درسته و تمام این مستند درسته یا حرفهای هاشمی دروغه و آقای روحانی مبرا از همه این تهمتهای هاشمیه که زنده باد آقای روحانی ...
Iran, Islamic Republic of
نه شما آرمش براتون مهمه با 8 ماه آتش کشیدن مملکت . ما که عاشق مستند هستیم اونقدر دلم میخواد مستند اعترافات دادگاه اصلاح طلبها ، یا فیلم دیدارهای مخفی خاتمی با بعضی از افراد معلوم الحال و مستند دست دادن خاتمی با زنها و دخترهای خارجی و مستندهای خیلی سری که اگر پخش بشه مردم خودشون تکلیف همه اصلاح طلبها رو یکسره میکنن رو نشون بدن
می بینی قدرت چه ها که نمی کنه
بینا
جهان مچکریم.شفق مچکریم.
وجدان بیدار
در قانون جمهوری اسلامی ایران داریم که توهین به مقامات عالی رتبه نظام جرم است اما گویا این قانون برای کسانی که از مصونیت آهنین بر خوردارن جایگاهی ندارد ؟! راستی از اختلاس های میلیاردی و هاله نور و...... چه خبر !!!!!!
United States
به کی توهین شده که شما یقه چاک می کنی حرف از مصونیت آهنین می زنی؟
حامدددد
Iran, Islamic Republic of
شما حرف های اقای لاریجانی رو نگاه کن متوجه میشی اخوی
حااااااااااااامد
به دکتر جلیلی تندرو شده!!!!
Iran, Islamic Republic of
فعلا که رانت 650میلیون یورویی یعنی 3هزار میلیارد تومانی توی ششماهه دولت تدبیر و امید رو شده و خدا بخیر کنه بقیه چهار سال رو . بعدا چطور شما هر فحش و توهینی به رئیس جمهور قبل میکردید عینه آزادی بود و الان تحمل یه مستند که به استناد حرفهای سران خودتون ساخته شده رو هم ندارید ؟ شماها اصلاح طلبید یا تمامیت خواه؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها و قانون !!!!!!!!!
خداوکیلی خیلی حرف خنده داری بود . ممنون از طنز امروز شما
edalat
اون روزی که کاریکاتور رییس جمهور رو بصورت ....میکشیدی در روزنامه هاتون و هزاران دروغ و تهمت و توهین روانه رئیس جمهور وقت می کردید جرم نبود حالا جرم شده؟!!!!!!!
United States
.... واقعا تنها چيزي كه مي شود درباره تو گفت تاسف است تاسف