شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کنسرو چینی هوای تازه + تصاویر

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 247270
مسائل محیطی زیستی در شهرهای بزرگ و همچنین کشورهای صنعتی دنیا وجود دارد و مسئولین برای آگاه کردن مردن از آلودگی هوا هر گونه اقدامی انجام می دهند.
به گزارش جهان، فرهنگ به نقل از مشرق نوشت، همه ما به نوعی این نکته را می دانیم که چین یکی از کشورهای بسیار آلوده در دنیا است و پیدا کردن هوای تمیز در آن کار اسانی نیست.

به تازگی یک میلیونر چینی به نام "Chen Guangbiao" برای دادن هشدار در مورد آلودگی هوا دست به تولید قوطی هایی از هوای تازه زده است و آن ها را با عکس خودش به فروش می رساند.
 

این قوطی ها با استفاده از هواهای تازه ای که در تایوان و برخی از کوهستان های چین وجود دارد پر شده است و قیمت آن ها نیز کمتر از یک دلار است همچنین این قوطی ها تنها برای استفاده یک نفر طراحی شده است.
 

او از سال پیش تصمیم به انجام این کار گرفته است ولی با عکس العمل های بسیار منفی رو برو شد ولی دست از کارش نکشید و دوباره تبلیغاتش را انجام داد. او همچنین گفته است که قوطی های خالی را دوباره می خرد.
 
 
این قوطی ها این روزها در فروشگاه های چین وجود  دارند و در روز ابتدایی بسیار خوب فروش کرده است. او همچنین گفته است که به پول این قوطی ها نیازی ندارد و تنها به دنبال هشدار برای خطرات محیط زیست است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *