شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

فهرستی که از سوی اصولگرایان تکذیب شد

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 432076
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس با بیان اینکه این جبهه بررسی نامزدهای انتخابات مجلس در هیچ‌ کدام از شهرستان‌های فارس از جمله شیراز را آغاز نکرده است،‌ گفت: لیست منتشر شده نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان فارس عاری از حقیقت است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجید فروردین صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جبهه بررسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیچ‌ کدام از شهرستان‌های فارس از جمله شیراز را آغاز نکرده است، اظهار داشت: از همین رو انتشار برخی اسامی به‌عنوان لیست اصولگرایان شیراز از سوی برخی خبرگزاری‌ها، عاری از حقیقت بوده و تکذیب می‌شود.

وی ضمن ابراز احترام به تمام نامزدهای انتخابات مجلس تصریح کرد: انتخاب نامزدهای مورد حمایت این جبهه بر اساس منشور اصولگرایی تدوین‌ شده و انتشار این اسامی ممکن است ناشی از گمانه‌زنی سیاسی بوده و یا به‌ قصد فضاسازی صورت گرفته باشد.

فروردین از تمام خبرگزاری‌ها درخواست کرد که اخبار انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان را فقط از وی به عنوان سخنگوی این جبهه جویا شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *