شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۹

چرا میرحسین موسوی به مراسمهای پدرش نرفت؟

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 161626
در حالی رسانه های ضد انقلاب در اخبار متعددی تلاش کردند تا از درگذشت مرحوم میر اسماعیل موسوی بهره برداری کرده و طی خبرسازی دروغین از ممانعت ماموران از حضور میرحسین موسوی در مراسم های مختلف آن مرحوم سخن به میان بیاورند،اخباربدست آمده از واقعیت دیگری حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از جوان آنلاین یک منبع آگاه در این زمینه با بیان این که میرحسین موسوی پیش از فوت مرحوم پدرشان با وی دیدار داشته گفت:پس از فوت پدر ایشان به میرحسین موسوی گفته شده که مانعی برای حضور وی در مراسم های مختلف آن مرحوم وجودنداشته و وی می تواند در این مجالس شرکت کند ولیکن شخص ایشان هر بار از رفتن به این مراسم ها خودداری کرده است.

وی همچنین گفت:حتی در نوبت آخر که با میرحسین موسوی این مساله مطرح شده وی روز دوشنبه گذشته را فرصتی مناسب برای شرکت در میان برنامه های خانواده خود ذکر کرده بود که باردیگر شخص وی این برنامه را لغو کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
آیا چیزی جز مظلوم نمایی به ذهن کسی متبادر می شود؟
Iran, Islamic Republic of
جرات رو در رویی با فامیلش رو هم نداره.
Austria
شايد هم پدرشان راضي نبوده اند كه پسرش در مراسمش شركت كند آنهم چنين پسري
اقای موسوی اگر موسوی قبل از انتخات بود واین همه فتنه بپا نمی کرد الان جه عزتی میان مردم داشت>خداوند عاقبت همه را ختم بخیر کند/
Iran, Islamic Republic of
به طور کلی کسی که نرمال نباشد تصمیم ها و اقدامهایش هم نرمال نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
شاید ها و باید ها زیاد است اما . با این کارشان هم همچنان آب در آسیاب دشمن میریزند .
United Kingdom
چون مي دانسته پدرش هم اين ناخلف را قبول نداشته
Latvia
با توجه به عضويت آقاي موسوي وحاميانش در پستهاي حساس و كليدي نظام در 30 سال اخير، برخورد نظام و ماموران با ايشان بسيار صميمانه و محترمانه بوده و تبليغات مسموم برای افزايش محبوبيت ايشان در بين مردم و ارائه شخصيت آزاديخواه و مبارز از ايشان محكوم به شكست است. چون مردم ايران فهيم تر از آن است كه بتوان يك شورشي ديكتاتور با گذشته سياه را مبارز و آزاديخواه جا زد!
Iran, Islamic Republic of
من شنيدم حتي پدرش از کارهاي او دل خوشي نداشته