جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

روایت آیت الله یزدی از فتنه ای بزرگتراز فتنه88

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 181327
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت توجه ویژه اصولگرایان به حفظ وحدت و التزام به منشور دوازده‌گانه اصولگرایی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند در مجلس آینده حضور داشته باشند باید حاکمیت اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه و خط امام و رهبری را قبول داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد انسجام بسیج مساجد استان قم که در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد با اشاره به شرایط سیاسی و اجتماعی روز کشور و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نکات مهمی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه هم در درون اصولگرایان و هم درون اصلاح طلبان گروه‌های مختلفی حضور دارند ابراز داشت: در درون اصلاح طلبان سران فتنه در حاشیه یا متن قرار دارند، از سوی دیگر فتنه‌ای بزرگتر از سال ۸۸ در کنار دستگاه اجرایی کشور ظهور و بروز دارد و لیدری هم دارد که همه او را می شناسند.

وی یاد آور شد: اگر خدایی ناکرده اصولگرایان ملاکات اولیه و منشور دوازده‌گانه اصولگرایی که اعلام شده است را مورد توجه قرار ندهند و به اختلافات درونی کشیده شوند در آینده نه چندان دور در حاکمیت و قدرت، دشمن حضوری جدی پیدا خواهد کرد و در آن صورت ما کارایی نخواهیم داشت.

آیت الله یزدی اظهار داشت: اگر این قدرت (قدرت نظام اسلامی) آسیب ببیند و ما تنها اکتفا به ذکر و دعا کنیم آهسته آهسته دشمن می آید و نظام را از بین می‌برد.

وی اضافه کرد: حاکمیت اسلام نباید آسیب ببیند، دشمن از طریق مجلس، شورای شهر و ریاست جمهوری و با ترویج مسائلی همچون مکتب ایرانی و دموکراسی و دیگر امور می خواهد ارزش های اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد.

وی ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی همه باید هوشیار بوده و توجه داشته باشیم کسانی که در آینده در مجلس حضور دارند باید حاکمیت اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه ،خط امام و رهبری و همچنین فصل الخطاب بودن رهبری را قبول داشته باشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: اما اگر کسانی باشند که با فتنه و حوادثی دیگر کج‌دار و مریض برخورد کرده‌اند و می‌کنند چگونه می خواهیم اجازه دهیم نظام اسلامی دست این گونه افراد باشد.

آیت الله یزدی در ادامه از تدابیر حکیمانه و مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب تجلیل و تصریح کرد: وقتی آدم می‌بیند آینده کشور به کجا دارد می رود و رهبری با تدبیر الهی خود همه را توجه می دهند و می گویند واقعیات را بهتر ببینید به این دلیل است که دشمنان دنبال یکسری کارها هستند و ما نباید در این شرایط غافل باشیم که در مراکز حساس افرادی نفوذ کنند.

دبیر مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه و موقعیت ویژه نظام اسلامی تاکید کرد: نظام باید در اختیار اهل آن باشد و این افراد نیز کسانی باید باشند که از امتحانات گذشته سربلند بیرون آمده باشند و نباید در این خصوص سادگی به خرج دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *