جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۲
۳۵

خشم ضدانقلاب از ملاقات خواص با رهبرانقلاب/ فقط 3نفر نرفتند

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 381523
عیادت طیف‌ گسترده و متنوع نخبگان مذهبی، علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان خشم محافل رسانه‌ای ضدانقلاب را برانگیخت.
خشم ضدانقلاب از ملاقات خواص با رهبرانقلاب/ فقط 3نفر نرفتند
به گزارش جهان، گویانیوز دراین‌باره می‌نویسد: در ماجرای بستری شدن ]آیت‌الله[ خامنه‌ای چند نکته اتفاق افتاد اول اینکه با وجود اعلام کوچک بودن عمل جراحی، از همه طبقات از سیاسیون گرفته تا روحانیون و اهالی سینما و ادبیات و بازیگران به عیادت رفتند. بسیاری از تحلیل‌گران تعجب کردند چون رسم نیست حاکمان بیماری خود را علنی کنند اما او این کار را کرد. از نگاه غربی‌ها حاکم باید قوی باشد و مغرور با نگاهی نافذ و قدی برافراشته. پس وقتی مریض می‌شوند از دیدها پنهان می‌شوند. موی رنگ می‌کنند تا جوان نشان داده شوند. این نوع نگاه به قدرت از فرهنگ و تاریخ غرب برمی‌خیزد. اینان متاسفانه یادشان رفته که در شرق و در ایران اوضاع فرق می‌کند. در ایران پدر پیرموی و ریش سپید که وزنه دینی هم هست و مرجعی است و ولایت دارد عزیزتر است.

گویانیوز افزود: در خانواده‌های ایرانی پدر و پدربزرگ عزیزند و صاحب حرمت. این پیرها می‌شوند پدر. مانند خمینی می‌شوند پدر امت. و بعد در وصیت‌نامه‌هاشان از قول «پدر پیر» سخن می‌گویند.

سایت ضدانقلابی با عصبانیت نوشت: اینقدر این ماجرا اثر کرد که بسیاری از جوانان اصلاح‌طلب دم از دعا برای سلامتی او زدند. فراموشکاری تاریخی است دیگر! گاهی هم عمدی می‌شود!
گویانیوز سپس می‌نویسد: اصلاح‌طلب بودن دلیلی برای بیعت نیست اما رفتند... مجید مجیدی که زمانی حالش خوب نبود و به ]آیت‌الله‌[ سیدعلی نامه نوشت و امروز حالش خوب شده و با امیرخانی و دیگران به ملاقات می‌رود و حرفهای]آیت‌الله‌[ خامنه‌ای را در باب فروغ می‌شنود.

گویانیوز ادامه داد: و اسف‌بارتر رئیس کمیته صیانت از آرا در ستاد موسوی یعنی شیخ[!] علی‌اکبر محتشمی‌پور که به عیادت رفت. هاشمی و روحانی و خیلی‌های دیگر هم ایضا.

این سایت ضدانقلابی در مطلب دیگری به قلم یکی از نوچه‌های مشترک حزب مشارکت و نهضت آزادی در دفتر تحکیم که بعدها از کشور گریخت و از آمریکا پناهندگی گرفت، نوشت: اکثریت چهره‌های روحانی به عیادت رهبری رفتند و حتی مجمع روحانیون نیز نامه نوشت و فقط صانعی و فرزندان منتظری و اسد‌ا... بیات و عبدا... نوری بودند که نرفتند. بدین ترتیب روحانیت نمره مردودی گرفتند(!) این ماجرا نفوذ رهبری در میان روحانیت و حوزه‌های علمیه را نشان می‌دهد.

رادیو فردا هم در‌باره نامه خاتمی به رهبرمعظم انقلاب، معتقد است: رهبری ماجرای سال ۸۸ را فراموش نمی‌کند. مجموعه اظهارنظرهای مهم‌ترین تریبون‌های معرف و مبلغ مواضع رهبر جمهوری اسلامی (از دبیر شورای نگهبان گرفته تا کیهان و امام جمعه‌های پایتخت) در ماه‌های گذشته، دال بر لزوم «عفوطلبی» و «درخواست گذشت» و «خواهش بخشایش» از «نظام» و رأس هرم سیاسی آن، برای تغییر وضع سران و فعالان جنبش سبز، و نیز اصلاح‌طلبان هم‌دل با آنان است.

رادیو فردا ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تریبون‌ها و نمادها «کیهان» است. روزنامه‌ای که آیت‌الله خامنه‌ای با آن عکس یادگاری می‌گیرد و روی تخت‌بیمارستان، یکی از منابع خبری شخص اول نظام می‌شود.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تا کور شود هر انکه نتواند دید.....
انها میخواستن ذلت ایران و ایرانی رو ببینند اما عزت و اتحاد ایرانی رو دیدند.....
علیرضا
تا کور شود هر آنکه نتواند ببیند
Iran, Islamic Republic of
از این ناراحتی بمیرند که رهبر ما عزیزترین رهبر جهان است
Iran, Islamic Republic of
تا كور شود هر آن كس كه نتوان ديد. طول عمر با عزت حضرت آقا امام خامنه اي صلوات.
علی
خوبه که این فراری ها هنوز قدرت ولایت فقیه رو درک نکردن..
سیدمحمد علی سیادت ازآبادان
تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
شکوفه
تا کور شود هرانکه نتواند دید.پیوند قلبی مردم با ولایت برای بیماردلان قابل درک نیست.هرکس که از این شجره طیبه فاصله گرفت دیر یا زود از ذهن مردم هم محو میشه.
سیدمحمدعلی
Iran, Islamic Republic of
بمیر از این عصبانیت.....
ناصر
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکس که نتواند دید... سلامتی آقامون صلوات
من به عنوان یک اصلاح طلب به دوستان خارج نشین عرض میکنم:
جانم فدای رهبر...
محمد
Iran, Islamic Republic of
من هم به عنوان اصولگرای اصلاح طلب دست برادر اصلاح طلب خودم رو میفشرم و میگم:
جانم فدای رهبر
احسنت
ارسلان
ما چاگر و مخلص اصلاح طلبان واقعی هستیم تمام قد
MM
Iran, Islamic Republic of
مرحبا
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
هر ایرانی صاحب بصیرت و بی غرضی از هر طیف . حزب . لباس و مذهب امروز خوب می داند که وجود این پیر مراد برای وطن چه گوهر نایابی است .چشم دشمنانش کور باد
masoud
Iran, Islamic Republic of
سلام قربون دهنت .جان همه ما فدای رهبر.. اینها نمیدانند یا شاید نمی فهمند که اصلاح طلبی درچارچوب نظام است که معنا دارد ودر نظام جمهوری اسلامی رهبری متعلق به همه است
داوود
اصلاح طلبان واقعی مؤمن به انقلاب و وطن پرست هستند ولی یک عده که به خاطری نوکری غرب و صهیونیست از ایران فرار کردند و در حال مزدوری و حاسوسی برای بیگانه هستند خود را پشت سر اصلاح طلب ها مخفی کرده و داد میرنند ما اصلاح طلبیم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
من هم بعنوان کسی که نه اصلاح طلبه و نه اصول گرا م بلکه یک مسلمان ایرانیم میگویم به رهبرم عشق میورزم و حاضرم جانم را فدای او و آرمان هایش کنم .
پطرس
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای فقط رهبر و مراد مسلمانان ، شیعیان و یا ایرانیان نیست . ما مسیحیان به وجود چنین رهبر و پیشوایی افتخار میکنیم و از دستورات ایشان تبعیت و پیروی میکنیم .
Iran, Islamic Republic of
بار الها
چه مي شود كه برخي ازين خواص مردود در فتنه سالهاي قبل را به توسط مامور مخصوص خودت . حضرت عزرائيل به آن سراي دعوت نموده تا بار بسياري از مشكلات بوجود آمده ازين قوم مردود بر گرده ملت را حل نمايي و همگان خشنود شوند !!!
كه گويند :
آرزو بر نوجوانان عيب نيست

هههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی آیت ا... خامنه ای عزیز همه ملت ایران است. خداوند دشمنانش را نابود گرداند آمین.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
تاکور شود هرانکه نتواند دید
تا كور شود هر انكه نتواند ديد.
انشالله رهبرمان سلامت باشند........
Iran, Islamic Republic of
رفتن يا نرفتن اينها چه اهميتي تداره بيخود ارزشي نداره
اشنا
اینها عقل ندارند که هیچ شعور را هم ندارند که بفهمند ما عاشق و فدایی رهبرمون هستیم.
تا کور شود هر انکه نتواند دید.
Iran, Islamic Republic of
درود بررهبر فرزانه ...
ایرانی
دشمن اگر نمیداند بداند ما فدائیان رهبریم...
محمد
United States
افتخار میکنیم در مملکتی که اینچنین مسئولین ودر راس آنها رهبری که از صداقت ودرستکاری برخوردار میباشند زندگی میکنیم
توفیقی از قزوین
تا سایه سید علی بر سرماست تیز هوشی ، تدبیر و حکمت ایشان ضامن حفظ و سلامت انقلاب و آرامش و سر بلندی کشور است - خدایا از اینکه نعمت وجود ایشان را برای این کشور قرار دادی ،شاکریم
نه من برعکس همه فکر می کنم ان شاءالله چشم دشمن کور نشود هر روز از این صحنه ها ببینند و دق کنند
Canada
من یکی که از اینهمه صفا و صمیمیت کیف کردم.درود من بر رهبر باد.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
سيدي
Iran, Islamic Republic of
جانم فداي رهبر
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر تا زنده ایم رزمنده ایم خدایا خدای از عمر ما بکاه و برعمر رهبر افزا جانم فدایت سید علی