شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۱

بدنسازان ایران نایب قهرمان جهان شدند

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 391423
تیم ملی پرورش اندام ایران با کسب شش مدال رنگارنگ به مقام نایب قهرمانی شصت و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این دوره از رقابتها که با حضور نمایندگان ۵۷ کشور که به میزبانی برزیل در برازیلیا برگزار شد، هادی چوپان در وزن ۸۵- کیلو گرم و مهدی عیاری در وزن ۹۵- کیلو گرم صاحب نشان طلا شدند. مهدی حیدری در وزن ۷۰- کیلوگرم، بابک اکبرنیا در وزن ۸۰- کیلوگرم و اسحاق قویدل در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم بر سکوی دوم ایستادند و نشان نقره به گردن آویختند.

سجاد نیکنام در وزن ۷۵- با کسب نشان برنز به کار خود در جام شصت و هشتم جهان پایان داد. همچنین علی رستمی در وزن ۸۰- و خلیل اسدی در وزن ۹۰- کیلو گرم در مکان چهارم اوزان خود قرار گرفتند و رضا نوری آرا در وزن ۱۰۰- کیلو گرم هفتم شد.

در شصت و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام جهان، تیم مصر در حالی بالاتر از تیم ۹ نفره کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت که با دو تیم کامل (۲۰ نفر) در این رقابتها شرکت کرده بود. تیم کره‌جنوبی پس از کشورمان در جای سوم جدول رده‌بندی توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

هدایت تیم ملی پرورش اندام ایران در رقابتهای جهانی برزیل را محمد نصیری، علی تبریزی و وجید اکبرزاده یرعهده دارند. ناصر پورعلی‌فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای شرکت اجلاس جهانی به برزیل رفته، این تیم را همراهی می کند.

ملی پوشان شایسته کشورمان بامداد روز چهارشنبه ۲۸ آبان به تهران بازمی‌گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
باریکلا بچه ها
باز برن فقط بچسبند به فوتبال