سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پوراحمد و افخمی از شهید آوینی می گویند

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 381226
مریم امینی، بهروز افخمی و کیومرث پوراحمد به میزبانی فرهنگسرای انقلاب اسلامی در برنامه «روایت یک حقیقت» از شهید آوینی سخن می گویند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرهنگسرای انقلاب اسلامی در برنامه «روایت یک حقیقت» به مرور زندگی و هنر شهید سیدمرتضی آوینی می پردازد.

این مراسم که ۳۱ شهریور برگزار می‌شود، جمعی از دوستان، همراهان، اعضای خانواده و شاگردان این شهید بزرگوار حضور خواهند یافت تا به ارائه روایتی متفاوت از مرتضی آوینی و مستندهایش بپردازند.

مریم امینی همسر شهید سید مرتضی آوینی، کیومرث پوراحمد نویسنده و کارگردان، بهروز افخمی نویسنده و کارگردان، محمدعلی فارسی مستندساز، مصطفی دالایی مستندساز، حسین معززی نیا روزنامه نگار و منتقد سینما و کورش علیانی نویسنده و کارشناس فرهنگی از مهمانان این برنامه «روایت یک حقیقت» هستند.

در این برنامه که با همکاری فرهنگستان هنر و بنیاد روایت فتح برگزار می شود، مستند «پاتک روز چهارم» از آثار شهید آوینی به نمایش در می آید و بخش هایی از بیوگرافی وی توسط آرش مجیدی، بازیگر سینما و تلویزیون خوانده می شود.

آیین افتتاح رسمی فعالیت باشگاه «فیلم مستند» فرهنگسرای انقلاب اسلامی پایان بخش این مراسم خواهد بود.

مراسم نکوداشت «روایت یک حقیقت» دوشنبه سی و یکم شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن ایران فرهنگستان هنر برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *