پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۳

عکس / این روزها به زیارت دو شهید برویم

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 393124
در این روزهای حساس، اگر سری به "امامزاده علی اکبر" در "چیذر" زدید، بر مزار دو تن از شهدای هسته ای کشور، "مصطفی احمدی روشن" و "مسعود علی محمدی" هم بزنید.
عکس / این روزها به زیارت دو شهید برویم
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، زیارت تربت پاک شهیدان، عملی است ماجور و توصیه شده که زنگار دل را می زداید و نور یقین را در قلبهای خالی از مرض پرفروغ می کند اما این روزها که در تب و تاب مذاکرات هسته ای هستیم و کشور در بزنگاهی تاریخی قرار دارد، زیارت مزار برخی از شهیدان، بسیار راهگشا خواهد بود. شهدایی که قطرات خونشان در صفحه به صفحه پرونده هسته ای به چشم می خورد.

صرف نظر از نتیجه مذاکراتی که دیروز به پایان رسید، همه جریانات باورمند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف متعالی آن، همواره باید این تجربه تاریخی را مدنظر داشته باشند که، هر راه و مسیری که با خون انسان های پاک سیرت رنگین شود، برای رسیدن به مقصد نهایی خود، ضمانتی قابل اعتماد دارد و دشمنان و مغرضان و راحت طلبان و غافلان، به سادگی نمی توانند آن را به بیراه و گمگشتگی سوق بدهند. بقای نظام مقتدر جمهوری اسلامی که بی شک برخاسته از خون صدها هزار انسان دل به خدا سپرده است، علی رغم سه دهه تلاشِ سنگ تمام گذاشته شده دشمنانش و قدرتیابی روزافزون آن، مصداقی است روشن بر این ادعا که خون، ضامن بقای آرمان های مقدس و شرافتمندانه است.

پرونده هسته ای جمهوری اسلامی نیز، از این ضابطه آسمانی مستثنی نیست و دور نیست روزی که خون شهیدان شهریاری، علیمحمدی، احمدی روشن و رضایی نژاد به بار نشسته و دشمنان با دهان های کف کرده از یاوه سرایی و جاهلان، احتمالا با پیشانی های به عرق شرم نشسته، شاهد ثمرات مقاومت ملت قهرمان ایران باشند. انشاءالله

در این روزهای حساس، اگر سری به "امامزاده علی اکبر" در "چیذر" زدید، بر مزار دو تن از شهدای هسته ای کشور، "مصطفی احمدی روشن" و "مسعود علیمحمدی" هم بزنید.
شادی روح پاکشان صلوات

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای شهید شفاعت یادتان نرود
Iran, Islamic Republic of
شهدای هسته ای روحتان شاد
محسن
Iran, Islamic Republic of
یا لینتا کنا معکم!
شهدای راه حق
روح همه شهدای هسته ای با امام حسین(ع) محشور
Iran, Islamic Republic of
شهيد علي محمدي در امام زاده علي اكبر آرميده اند. مزار شهيد شهرياري در امامزاده صالح واقع است.
روحشان شاد و یادشان گرامیباد
Iran, Islamic Republic of
اللهم اغفرلهم
کجائید ای شهیدان خدایی
کجایید ای شهیدان خدایی که خونتان پایمان شد
حمید
خدا از اونایی که می خوان برای رسیدن به مقام به خون این عزیزان خیانت کنن نگذره
مسئولین مذاکره کننده یادتان باشد
جالب است
اولین و آخرین شهید هسته ای تا کنون؛ در کنار هم؛ یکی از نسل دیروز و یکی از نسل امروز؛ إن شاء الله این میراث گرانبها (شهادت در راه ایستادگی در برابر کفار ظالم) به نسل فردا هم برسد و آنان هم از این فوز عظیم بی نصیب نباشند
برای تعجیل فرج و سلامتی امام عصر عجل الله فرجه و سلامتی حضرت و نایبش امام خامنه ای و شادی امام و شهدا و رسیدن ما به کاروان شهدا صلوات