شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۲۰

واکنش جدید اصغر فرهادی به حوادث غزه

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 373225
اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران با تاکید بر لزوم توقف هر چه سریعتر کشتار مردم بی گناه غزه، عنوان کرد که رفتار رژیم صهیونیستی دیکتاتورمآبانه و در راستای نسل‌کشی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اصغر فرهادی، کارگردان اسکاری کشورمان با حضور در سازمان انتقال خون به کودکان غزه خون اهدا کرده و در سخنانی گفت: خوشبختانه دنیا متوجه کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی شده و افکار عمومی نسبت به این رفتار‌های غیرانسانی واکنش نشان داده‌ است. ما سینماگران ایرانی هم هر نوع همدردی و همراهی با مردم غزه را وظیفه خود می‌دانیم و امروز با اهدای خون به مردم بی گناه غزه با آنها ابراز همدردی و همدلی کنیم.

وی در ادامه افزود: کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که دل هر انسانی را به درد می آورد و هر فردی به اشکال مختلف احساسات خود را بروز می دهد. در واقع هر کس با هر عقیده سیاسی که دارد کشتار انسان را به هر بهانه‌ای محکوم می کند.

کارگردان اسکاری سینمای ایران تاکید کرد: من به عنوان یکی از اعضای خانواده سینما از صمیم قلب همدردی خود با مردم غزه را ابراز می‌کنم و با همه وجود در این حرکت انسان‌دوستانه حضور پیدا کردم.

کارگردان فیلم «درباره الی» با بیان این مطلب که سینمای ایران در انجام حرکات انسان‌دوستانه پیش‌قدم بوده است، گفت: سینمای ایران همواره در حمایت از حرکت های انسان‌دوستانه پیش‌قدم بوده است و حضور در سازمان انتقال خون در حمایت از مردم غزه یکی از اقدامات انسان‌دوستانه‌ای است که خوشبختانه سینمای ایران آن را اجرایی کرد.

فرهادی درباره رژیم صهیونیستی و جنایاتی که انجام داده است نیز بیان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی دچار توهم شده است که دیگران مزاحم زندگی آنها هستند و باید از بین بروند و از همین رو دست به کشتار انسان و نسل‌کشی می‌زند. به اعتقاد من رفتار رژیم صهیونیستی، یک رفتار دیکتاتورمآبانه است و امیدوارم این کشتار به سرعت متوقف شود.

کارگردان فیلم «جدایی» در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقی که امروز در غزه افتاد، احساسات و واکنش همه مردم دنیا را برانگیخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بابا الکی این یارو رو بزرگش نکنید. اصغر فرهادی مگه کیه که بی خودی خبر ازش نقل می کنید؟!!!!!!
وحید
اینقد بدبین نباشین
همینقد که پیام داد خدا حفظش کنه
بعضی از سران مملکت ما هنوز هم حاضر نشده ی اخ بگن
داورانی
ای کاش ایشون نسبت به اکران فیلمش (به عنوان تنها فیلم ساخت ایران) در سرزمین های اشغالی هم موضع میگرفت، تا کمی از بدبینی ما کم بشه..
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
اشتباهی مثبت دادم!
پس چرا احساس شما انقدر دیر برانگیخته شد؟
همزمان با شاه عربستان
خخخخخخخخخخخخخخ
امان از طاغوت
Italy
ایشون خیلی زود حرکتی رو که بسیار مناسب جامعه ی هنری بود آغاز کرد و الان هم اون رو تکمیل کرد ولی ایرادات بنی اسرائیلی شما پایان نداره و احمق کسی که رفتارش رو بر اساس حرف مردم تنظیم کنه!
چقدر دیر...........!!!!!!!
خبرها توسط جهان نیوز عمدا دیر به دست مخاطبانش میرسد تا به هدفشون که تشویش اذهان عمومی هست برسند.
آقای فرهادی! جایزه نهاد صهیونیستی (اسکار ) را قبول کنیم یا ابراز همدردی شما با ملت مظلوم فلسطین را؟ چرا حقوق بشر در فیلم های شما فقط در ایران نقض می شوند ولی در مورد غزه فقط به ابراز احساسات دو پهلو ، آنهم فقط برای رسانه ها محدود می مانند؟ آیا ادعای تولیت حقوق بشر توسط امثال شما فریب افکار عمومی نیست؟
حقا که در دلت مرض است.
امان از طاغوت
Italy
شما هنوز در تعطیلات عید فطر به سر میبرید دوست من!
Iran, Islamic Republic of
دیر بود ولی بازم دمت گرم.
Iran, Islamic Republic of
اصغر جون اشتباه بزرگی کردی چون از حالا به بعد دیگه جدائی نادر از سیمین به نظر روشنفکران داخلی لایق دریافت اسکار نیست وفیلم بسیار بدیه و توهم خودفروخته به رژیم هستی.خلاصه دیگه تعریف وتمجیدها تموم شد چون کمی از خودت انسانیت نشون دادی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهادی یک بام ودو هوا ؟؟؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصغر جون به فکر یه شغل جدید باش
آقای فرهادی
مواظب باش بعضی از این هنرمند نما هامون فردا با چوب نزنندت!
اخه تو سینمای ما هر کس ابراز عقیده ای می کنه که خوشایندشون نیست با چوب میزننش!
مثل الهام چرخنده ، اون بازیگر قلاده ها که اسمش یادم رفته ، و ...
راستی نماینده یونیسف و یونسکو و ...مثل خانم مهتاب کرامتی، فاطمه معتمد آریا و ...چرا اینجا صداشون در نمی آید؟؟نکنه سیاسی نیستند!!!!!! یا خبر ندارند!!!!!!! بهاره رهنما که ید طولایی در ابراز عقیده داره کجاست؟ و ...
کلا از هنر مندامون 1 در صد هم صداشون در نیومده
بعد اگر اثال سلحشور اظهار نظر کردند بهشون بر نخوره !!
رضا
ماها خیلی آدمای بیخودی شدیم. توی غزه هر روز زن وبچه های بی گناه دارند کشته میشن ماها داریم سر این که فلانی زود پیام همدردی داد دیر پیام داد دعوا میکنیم. یا اونیایی که پیام میدن مثلا خیلی هنر میکنند اگه راست میگن اینا که هنرمند بین المللی هستند و همه میشناسنشون یه فعالیتی فراتر از این چیزایی که اینروزا مرسوم هستند انجام بدن
کمیل
زندگی پوپولیستی،با از ما بهتران،حرفهای دوپهلو ،
ودوری از رک گویی میاورد.
درود به بانوانی چون سرکار خانم زارعی و خانم چرخنده
که با رک گویی خود را از غافله حزب باد جدا کردن.
ای کاش موسفیدان و خاک صحنه خوردگان هویدا
میشدند.