پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شعار مرگ بر چين در پي سخنان هاشمي

جمعه ۲۶ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 57332
در اثناي سخنان هاشمي درباره چين،عده‌اي از نمازگزاران شعار مرگ بر چين سر داده و عده‌ ديگر سوت و كف زدند كه متعاقب آن هاشمي از نمازگزاران خواست تا به دليل شرايط حاكم بر نماز جمعه اين هفته تهران، از سر دادن شعار خودداري كنند.
آیت الله هاشمي رفسنجاني در آغاز خطبه‌ دوم نماز جمعه اين هفته تهران، پس از تسليت به مناسبت شهادت امام كاظم، نسبت به رفتار دولت چين با مسلمانان اين كشور تذكر داد و خواستار عملكرد عاقلانه چين شد.
وي با اشاره به كشتار جمعي از مسلمانان در ايالت سين‌كيانگ چين، به دولت اين كشور تذكر داد تا عاقلانه در اين زمينه برخورد كند.
در اثناي سخنان هاشمي در خصوص اين مسئله، عده‌اي از نمازگزاران شعار مرگ بر چين سر داده و عده‌ ديگر سوت و كف زدند كه متعاقب آن هاشمي از نمازگزاران خواست تا به دليل شرايط حاكم بر نماز جمعه اين هفته تهران، از سر دادن شعار خودداري كنند.
هاشمي همچنين گفت: دولت چين دولت عاقلي است و با توجه به اينكه قلب‌هاي يك و نيم ميليارد مسلمان با مسلمانان چين است، در اين زمينه هوشيارانه عمل كند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *