جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

خاطره‏ گویی شهید شاطری در جمع دوستان لبنانی‏‌اش

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 273028
خاطره ‏گویی و شوخ ‏طبعی سردار شهید شاطری در جمع دوستان ایرانی و همراهان لبنانی‏اش همیشه زبان‏زد بود تا آنجا که در نبود چند روزه‏اش، دلشان می‏گرفت و منتظر بازگشتش بودند؛ دیداری که این‏بار فقط در قیامت ممکن می‏شود.
خاطره‏ گویی شهید شاطری در جمع دوستان لبنانی‏‌اش
به گزارش جهان، خاطره‏ گویی و شوخ‏ طبعی سردار شهید شاطری در میان خانواده، دوستان، آشنایان، همرزمان و همکارانش همیشه به یاد می‏ماند و همین دست رفتارهای مردم ‏پسند بود که این مجاهد راه حق را در میان مردم شهره ساخت.

صوت

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

وی همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

مراسم تشییع سردار شهید حاج حسن شاطری روز جمعه هفته گذشته باشکوه خاصی در شهر شهیدپرور و ولایت‏مدار سمنان برگزار شد و هزاران نفر از مردم استان سمنان از میدان سعدی (معراج شهدا) به سمت میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان این شهید بزرگوار را تشییع کردند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *