چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

واکنش دانشجوی بورسیه به ادعای پورمختار

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 448321
سخنگوی دانشجویان بورسیه در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مبنی بر اینکه هیچ گونه شکایتی از سوی دانشجویان بورسیه در به کمیسیون صورت نگرفته گفت: دانشجویان بورسیه مدتها قبل شکایت خود را در دبیرخانه کمیسیون اصل ۹۰ ثبت کردند.
به گزارش جهان، مجتبی حسینی، سخنگوی دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات پور مختار، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مبنی بر اینکه هیچ گونه شکایتی از سوی دانشجویان بورسیه در به کمیسیون صورت نگرفته گفت: دانشجویان بورسیه مدتها قبل شکایت خود را در دبیرخانه کمیسیون اصل ۹۰ ثبت کردند.

وی افزود: دانشجویان بورسیه منتظر این هستند که کمیسیون اصل ۹۰ شکایت دانشجویان را به قوه قضائیه ارجاع دهد بنابراین بهتر است آقای پور مختار سری به دبیرخانه کمیسیون بزند تا از شکایت دانشجویان مطلع شوند.

حسینی خاطر نشان کرد: وزارت علوم هنوز به تعهدات خود عمل نکرده و بسیاری از دانشجویان فرمول معدل، کبر سن و سایر دانشجویان همچنان لغو بورس هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
هفته گذشته پیرو پیغام و اعلام آقای پورمختار به اتفاق حدود 80 نفر از دانشجویان بورسیه درخواست رسیدگی و شکایت مجددی برای سومین بار جهت رفع لغو بورس در دبیرخانه مجلس ثبت کردیم.
جای تعجب است طرح این مطالب.