شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

برد شاگردان دایی پس گرفته می‌شود؟!

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 458825
مسئولان سیاه‌جامگان معتقدند یک بازیکن نمی‌تواند در طول یک نیم‌فصل در دو تیم بازی کند. کریمی از ابتدای فصل برای تراکتورسازی به میدان رفت و در هفته یازدهم با توجه به پایان یافتن سربازی‌اش مجددا به تیم صبا بازگشت.
 به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، مسئولان سیاه‌جامگان در مورد حضور فرید کریمی‌بهزادی در تیم فوتبال صبا اعتراض کردند.

 دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و صبای قم روز گذشته در حالی در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که در پایان شاگردان علی دایی توانستند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند. پس از این بازی مسئولان سیاه‌جامگان نسبت به بازی کردن فرید کریمی‌بهزادی بازیکن سابق تراکتورسازی که به علت سربازی بودن در تیم تبریزی بازی می‌کرد، اعتراض کردند.
 
مسئولان سیاه‌جامگان معتقدند یک بازیکن نمی‌تواند در طول یک نیم‌فصل در دو تیم بازی کند. کریمی از ابتدای فصل برای تراکتورسازی به میدان رفت و در هفته یازدهم با توجه به پایان یافتن سربازی‌اش مجددا به تیم صبا بازگشت.  او در هفته دوازدهم از سوی کمیته انضباطی محروم بود و در هفته سیزدهم که روز گذشته برگزار شد مقابل سیاه‌جامگاه به میدان رفت.
 
حالا باید دید با این موضوع کمیته انضباطی چه برخوردی خواهد کرد و نتیجه دستخوش تغییر می‌شود یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *