پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعلام تغییرات در آزمون دستیاری سال آینده

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 398723
معاون آموزشی وزیر بهداشت جزئیات تغییر در آزمون دستیاری پزشکی را اعلام کرد و گفت: آزمون دستیاری سال آینده بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی با تغییراتی همراه خواهد شد.
به گزارش جهان؛ سیدامیرمحسن ضیایی در گفت‌وگو با فارس، گفت: آزمون دستیاری امسال در دهم اردیبهشت برگزار می شود و تغییری در اجرا و محتوای آزمون نخواهیم داشت.

معاون آموزشی وزیر بهداشت افزود: در آزمون این دوره تغییراتی در تعداد سوال ها و انتقال رشته خواهد بود اما در آزمون های بعدی، سابقه تحصیلی، معدل دوره پزشکی عمومی، آزمون های عمومی، مهارتی و همچنین اخلاق حرفه ای ملاک پذیرش در دستیاری تخصصی خواهد بود.

وی ادامه داد: در آزمون دستیاری سال ۹۵، مصوبات شورای آموزش پزشکی در مورد این آزمون اجرا خواهد شد که به زودی جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ضیایی گفت: این تغییرات به تدریج و به گونه‌ای که داوطلبان دستیاری بتوانند آنها را در مدت تحصیل خود در نظر داشته باشند، اعمال می شوند.

به گزارش خبرنگار فارس، ثبت نام چهل و دومین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از ۸ دی آغاز می شود و تا ۲۲ دی ادامه دارد.

جزئیات ثبت نام چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir اعلام خواهد شد و جدول زمان بندی این آزمون در رشته دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی نیز در همین سایت منتشر شده است.

روش نمره دهی در چهل و دومین دوره آزمون همانند روال گذشته است.

همچنین چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های پزشکی بالینی پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۴ برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *