جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ورود دادستان کل کشور به فاجعه منا

پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 446422
معاون دادستان کل کشور از پیگیری دادستان کل کشور به استناد ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری در مورد حادثه تلخ و ناگوار منا خبر داد.
به گزارش جهان، مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تلخ و ناگوار سرزمین منا گفت: به بازماندگان جان‌باختگان حادثه تلخ و ناگواری که در سرزمین مقدس منا در یکی از باشکوه‌ترین مراسم عبادی سیاسی اسلام به وقوع پیوست تسلیت می‌گوییم و شفای عاجل مجروحان این حادثه را از خداوند متعال خواستاریم.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور افزود: این دومین حادثه تلخی است که در مراسم حج امسال اتفاق افتاده و حقیقتا بی لیاقتی کسانی که عهده دار حرمین شریفین هستند را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری گفت: این حادثه توسط حجت ااسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور پیگیری می‌شود و از مبانی ذیربط مصرا خواهیم خواست که در جهت گرفتن حق و حقوق تضیع شده در این حادثه به صورت ریشه‌ای پیگیری نموده و با دست اندرکارانی که در این قضیه هولناک کوتاهی کرده‌اند برخورد و تعقیب قانونی را انجام دهند.

بختیاری گفت: از ستاد ویژه‌ای که به دستور رئیس جمهور برای بررسی این فاجعه تشکیل شده است پیگیری هرچه سریع‌تر حق و حقوق و تامین امنیت زائران را مطالبه می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *