پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مالک صبا: با رفتن دایی مخالفم

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 435325
مالک باشگاه صبا گفت: صحبتی از رفتن علی دایی به راه‌آهن نشده است و هرچند که اگر این مسئله مطرح شود ما مخالف آن هستیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالرضا موسوی در خصوص خریدن امتیاز باشگاه صبا اظهار داشت: من با صادقی استاندار قم دوست هستم و پس از اینکه صادقی در سمت خود منصوب شد برای کمک کردن به باشگاه صبای قم دست یاعلی دادم نه به دنبال فوتبال هستم و نه به دنبال کسب مقام بلکه فقط علاقه‌مند بودم تا کمکی به تیم شهر مقدس قم کنم در آن سالی که به استقلالی‌ها هم کردم این تیم در آسیا حضور داشت و برای اینکه تیم مردمی بود پرواز آنها را هماهنگ کردیم.

وی در مورد اینکه احتمال تغییرات در هیأت مدیره و یا مدیرعامل باشگاه وجود دارد یا خیر، گفت: قطعاً با نظر استاندار در هیأت مدیره تغییراتی خواهیم داشت که در آینده در خصوص تقویت تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم. بحث تغییر مدیرعامل و این موارد هم مربوط به استاندار و اعضای هیأت مدیره می‌شود.

مالک باشگاه صبا در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال دارد دایی به راه‌آهن برود، تصریح کرد: هیچ صحبتی در این زمینه با ما نشده است و در جریان شرایط راه‌آهن نیستم.

دایی با قدرت کار خود را در صبا انجام می‌دهد ما با هم دست داده‌ایم و با قدرت هم لیگ را آغاز خواهیم کرد.

ما قطعاً مخالف رفتن دایی هستیم.

موسوی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان صبا به علت حضور علی دایی مبالغ خود را کمتر کرده‌اند و بودجه این تیم کم بسته شده است، گفت: سعی کردیم با توجه به شرایط تیم هزینه‌های معقولی انجام دهیم و آن چیزی که با رقم‌های گذشته من شنیده‌ام فاصله بسیار زیادی دارد.

خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و هزینه زیادی هم انجام نشده است.

نظر دایی هم بر این بود که تیم راحت‌تر بسته شود تا مسائلی در خصوص مشکلات پرداختی به وجود نیاید و باشگاه بتواند به صد درصد تعهدات خود عمل کند.

وی در مورد اینکه برخی شایعات مطرح شد که قرارداد دایی ۲ میلیارد است، گفت: ما هنوز با علی دایی قرارداد امضا نکرده‌ایم و صحبتی هم در خصوص مبلغ نکرده‌ایم. علی دایی مردانه این موضوع را پذیرفت و با یکدیگر هم دست یاعلی دادیم.

مالک باشگاه صبا در مورد هدفش در سرمایه‌گذاری در فوتبال گفت: امیدوارم این کاری که ما انجام دادیم منشأ خیری برای نشاط و شادابی مردم شود و ان‌شاءالله تیم در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد.

ما برای قهرمانی و یا هدف خاصی جلو نیامیدیم بلکه تنها هدف‌مان کمک به تیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *