پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
سروری خبر داد:

اعلام لیست نامزدهای «خدمتگزاران» در انتخابات شوراها در 25 مرکز استان

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 289229
۹۱۷ نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستای مورد حمایت تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در مراکز ۲۵ استان کشور معرفی شدند.
اعلام لیست نامزدهای «خدمتگزاران» در انتخابات شوراها در 25 مرکز استان
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی «خدمتگزاران»، پرویز سروری رییس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با اشاره به فعالیت های مستمر ستادهای استانی خدمتگزاران گفت: با توجه به زمان باقی مانده به برگزاری انتخابات دوره چهارم شوراها در سراسر کشور، لیست های نهایی خدمتگزاران جمعا به تعداد ۹۱۷ نفر از کاندیداهایی که با معیارهای ستاد خدمتگزاران همخوانی داشته اند از سوی ستادهای استانی استخراج شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام معاونت ستاد خدمتگزاران در مراکز استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و خوزستان بر اساس ظرفیت های اعلام شده، کاندیداها معرفی شده اند و در شهر اردبیل ۱۹ نفر و همچنین در ۶ استان سیستان و بلوچستان، قزوین کرمان، گیلان، مرکزی، همدان و زنجان نیز لیست ها ۱۵ نفره بسته شده است.

سروری ادامه داد: در سایر مراکز استانی نیز براساس تعداد اعضای شوراها، لیست کاندیداهای مورد حمایت خدمتگزاران آماده شده است.

رئیس ستاد خدمتگزاران تاکید کرد: در صدد هستیم ظرف ۲۴ ساعت آینده لیست اسامی مورد نظر خدمتگزاران که در کمیته های تخصصی استانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است، بر روی سایت خدمتگزاران به آدرس khedmatgozaraan.com قرار گیرد.

وی گفت: لیست های کاندیداهای شوراها در سایر شهر و شهرستان ها نیز آماده شده است که به طور مجزا اعلام خواهد شد.

سروری گفت : این اسامی بر اساس صلاحیت های ارزشی و مکتبی و سبد نیازهای شهری، تخصص افراد، کارآمدی و مقبولیت استخراج شده است.

وی همچنین گفت: در صدد هستیم در آینده نزدیک، لیست کاندیداهای شوراهای دوره چهارم خدمتگزاران شهر تهران را نیز زودتر اعلام کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *