شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیام ناجا برای روز ارتش

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 417820
نیروی انتظامی با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به ارتشیان تبریک گفت.
به گزارش جهان، متن پیام نیروی انتظامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش به شرح زیر است:

«بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و افتخار آمیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض توجه عموم هموطنان عزیز بویژه جوانان فهیم ایران اسلامی قرار گیرد. به تحقیق قاطبه ملت بزرگ کشورمان ایران فراموش نخواهند نمود که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در صف انقلاب قرار گرفته و در روزهای شور و حماسه و سرنوشت علی الخصوص دوران دفاع مقدس رسالت تاریخی خود را به نحو شایسته عملی نمود.

حافظه تاریخی ملت ایران نقش آفرینی بزرگ مردان ارتش همچون امیران صیاد شیرازی ، فلاحی ، کلاهدوز ، ستاری ، آبشناسان ، بابایی و دهها و صدها و هزاران فرمانده و رزمنده شهید ارتش را به قاب محبت خود خواهد داشت ، چرا که به بیان صریح کلام الله مجید ، شهیدان زنده و جاودان هستند.

امروز در برهه‌ای خاص از تقویم با شکوه عمر انقلاب اسلامی و نظام مقدس ، روز ارتش را عزیز می داریم که مولا و فرمانده مان امر به همدلی و همزبانی دولت و ملت نموده اند و بلاشک نیروهای غیرتمند مسلح جمهوری اسلامی ایران در صف اول اجرای این فرمان ولایی خواهند بود ، تا به رسم همیشه ، چشم بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را به نور همدلی و اخوت خود کور نمایند. نیروی انتظامی با گرامیداشت این روزعزیز و عرض تبریک به آحاد برادران بزرگوار ارتشی ، عزتمندی و اقتدار روز افزون برای خانواده بزرگ و با صلابت ارتش در سایه سار زعامت و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌کند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *