جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توصیه‌ی سردار جزایری به دولت‌های اروپایی

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 457727
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به حادثه تروریستی پاریس و وضعیت امروز بلژیک گفت: تا وضع بدتر از این نشده دولت‌های اروپایی کمک کننده به تروریست‌ها، پای خود را از این منجلاب بیرون بکشند.
به گزارش جهان به نقل از سپاه نیوز، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات و رخدادهای اخیر میدانی در عرصه‌ی جنگ تروریستی داعش و تکفیری‌ها علیه دولت و ملت سوریه و پرده افتادن از سیاست‌های دوگانه غربی‌ها برای مبارزه با تروریسم، اظهار کرد: ائتلاف دروغین جناح امریکا علیه داعش، هر روز که می‌گذرد رنگ می‌بازد و علت آن است که امریکا و ارتجاع منطقه به‌خصوص عربستان و ترکیه تمام تلاش خود را در جهت تقویت تروریست‌ها در منطقه بکار می‌برند.
 
وی افزود: در شرایط امروز وضعیت ناتو و ارتجاع منطقه کاملاً متزلزل و در بهم ریختگی و سرگردانی بسر می‌برد که اوج این عدم تعادل در اقدامات ضد بشری تروریستی به‌ وضوح مشاهده می‌شود.
 
معاون ستاد کل نیرو های مسلح با تشریح پیروزی‌های راهبردی اخیر دولت و ملت سوریه در مصاف با تروریست‌های تکفیری و آزادسازی بخش قابل توجهی از مناطق اشغالی تصریح کرد: سوریه هرگز در برابر فشار امریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع زانو نخواهد زد و اکنون وضعیت تروریست‌ها و جنگ طلبان بگونه‌ایست که سنگینی معادله قدرت بنفع دولت و مردم این کشور در جریان است و این مسأله تا محو تروریسم ادامه خواهد داشت.
 
سردار جزایری با اشاره به حادثه تروریستی پاریس و آنچه این روزها در بلژیک می‌گذرد تأکید کرد: تا وضع بدتر از این نشده دولت‌های اروپایی کمک کننده به تروریست‌ها پای خود را از این منجلاب بیرون بکشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *