چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲

هلاکت یک استرالیایی عضو داعش+عکس

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 402826
یکی دیگر از اتباع استرالیایی عضو داعش در جریان تحرکات این گروهک تروریستی در سوریه به هلاکت رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه استرالیایی هرالد امروز (سه‌شنبه) نوشت، «محمد عبدالطیف» یک تبعه استرالیا و اهل ملبورن است که احتمالا در طول ۴۸ ساعت گذشته در سوریه به هلاکت رسیده است.


خانواده این تبعه استرالیایی هنوز مرگ وی را تایید نکرده‌اند اما زنی که گفته می‌شود همسر وی بوده در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشته است همسرش اکنون «پرنده سبز» است که منظور وی شهادت برای داعش است.

هرالد ادامه می‌دهد عبدالطیف و یکی از دوستان تروریستش به نام «سوهان رحمان» هفته گذشته عکسی از خود در سوریه با کلاشینکف منتشر کرده و توجه پلیس استرالیا را جلب کردند.

مقامات دولتی استرالیا هنوز مرگ این تبعه را در سوریه تایید نکردند اما به کسانی که از این کشور برای پیوستن به داعش به سوریه سفر می‌کنند هشدار دادند این سفر خطر مرگ به همراه دارد.

تا کنون بیش از ۲۰ استرالیایی در مبارزات برای داعش در عراق و سوریه به هلاکت رسیدند. پیوستن این افراد به گروهک تروریستی داعش تهدیدی برای کشورشان محسوب می‌شود تا جایی که امروز مقامات این کشور سطح هشدار امنیتی برای پلیس این کشور را به سطح «زیاد» افزایش دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لعنت خدا براو
Iran, Islamic Republic of
حروم زاده به درك واصل شد