جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳۳
۱۵۷
پس راهپیمایی باشکوه روز قدس

توهین عجیب یک‌روزنامه به جبهه مقاومت فلسطینی

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 372523
روزنامه آرمان در شماره روز گذشته خود کاریکاتور عجیبی به چاپ رسانده است که با کمی دقت محتوا و مضمونی علیه جبهه مقاومت فلسطینی را القا می‌کند.
گروه سیاسی جهان نيوز ـ در این کاریکاتور در یک سوی میز پینگ‌پنگ فردی با پیراهن رژیم صهیونیستی (پیراهنی مرکب از رنگهای سفید و آبی پرچم رژیم اشغالگر قدس) و در سوی دیگر فردی با پیراهن قرمز و سرآستین های سفید به چشم می‌خورند که بمبی را با راکت‌های تنیس به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند. در این میان نیز نمادی از مردم فلسطین (خانواده‌ای که مادر خانواده روسری‌ای از چفیه فلسطینی به سر داشته و کودکان خود را در آغوش کشیده) به جای تور میز پینگ‌پنگ قرار دارند و در نهایت بمب‌های شلیک شده از سوی دو طرف نبرد در سرزمین‌های اشغالی بر روی سر مردم مظلوم فلسطین فرود آمده و آنها را هدف قرار می‌دهد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000372/nf00372523-1.jpg

آنچه در این کاریکاتور که با عنوان "بازی ناجوانمردانه" به چاپ رسیده، به نحوی عجیب و بدون در نظر گرفتن واقعیت امر در سرزمین‌های اشغالگر قدس به خواننده القا می‌شود آن است که در حقیقت مردم مظلوم فلسطین هیچ یک از طرفین دعوا نیستند، بلکه تنها بی‌طرفانی به شمار می‌روند که در شلیک بمب‌ها میان دو طرف دعوا، قربانی می‌شوند.

هرچند در نگاه اول و با تفسیر کاریکاتور می‌توان طرف مقابل فردی با پیراهن رژیم غاصب صهیونیستی را نمادی از مقاومت فلسطین و بخصوص "حماس" توصیف کرد، با این حال از سوی دیگر حتی از نگاهی دیگر می‌توان طرف مقابل فرد صهیونیستی را "ایران" نیز برداشت کرد. چه آنکه پیراهنی که فرد مقابل دشمن صهیونیستی در این کاریکاتور به تن دارد، می‌تواند پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را هم به ذهن متبادر کند.

مشخص نیست، روزنامه آرمان بر چه اساسی در این کاریکاتور خود طرف مقابل رژیم صهیونیستی در نبرد ناجوانمردانه و ظالمانه غزه را نیز جزو عاملان و مقصران کشتار مردم بی‌گناه غزه به حساب آورده است. این در حالی است که در حقیقت بیش از دو طرف در این دعوا حضور ندارند و باید مردم مظلوم فلسطین را در حقیقت طرف مقابل رژیم اشغالگر قدس به حساب آورد.

کاریکاتوریست روزنامه آرمان در حالی مردم فلسطین را جبهه بی‌طرف! دعوای غزه عنوان و مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها را عاملان کشتار این مردم بی‌طرف عنوان می‌کند که خود صهیونیست‌ها چنین ادعایی ندارند. چه آنکه اخیراً نیز «آیلت شکد بن شائول» نماینده زن پارلمان رژیم‌صهیونیستی گفته است: کودکان فلسطینی باید کشته شوند تا فلسطین نسل جدید نداشته باشد!

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دخل و خرج جور نیست
با این گرونی این روزنامه ها از کجا تامین مالی میشن اگه وصل به دولت باشن میگیم از اونجا اما اینا که میگن مستقل هستیم چطور هزینه این همه پرسنل را می پردازن مگه اینکه به یکی از سفارت خونه ها وصل باشن همانطور که این مردیکه که برای سیا کار میکنه گفت یکی از کارهای سیا اداره و تامین مالی برخی روزنامه ها در کشورهاست البته بطور پنهانی و این هم احتمال زیاد از همون قسم هست . نوشته های قبلیش هم مصداق این حرف هست و موضع گیری ها و حمایت از کودتای مخملین و .....
شیر مرد
این نظر شماست یا طراح کاریکاتور؟
Spain
مگه تو غیر از این می فهمی ؟
اتفاقا یه طرف این میز خود مزدوران فتنه ایستادند که در سال 88 شعار نه غزه و نه لبنان می دادند ...
مطمئنا هدف این تندروها حمایت از مظلوم نیست ، سیاست این روزنامه ها دقیقا شبیه به سیاست BBC است ...
انسان باید چقدر نفهم باشه و یا خودش رو به نفهمی بزنه که مقاومت دفاع می کند ونه حمله ...یعنی انتظار داری مقاومت در برابر این رژیم جلاد دست روی دست بگذارد ؟
----------
بودجه اینها از خود اسرائیل تامین می شود ...باید هم اینگونه بنویسند ...
United States
افرین بر تو ولی یه مقدار افراط کردیی
آرمان شیپورچی هاشمیه اخوی
حیدر
شیپور چی های شما ها کدوم روزنامه ها هستن برادر؟
ایشون گفتن هاشمی ، شما هاشمی هستی یا وکیل هاشمی ؟
بیکار و متوهم
وقتی آقای هاشمی اعلام می کنه ما با اسرائیل سر جنگ نداریم(اردیبهشت۹۲) دیگه از آرمان چه انتظاری داری؟
این همان حرف محمود عباس است که هفته پیش این جنگ را تجارت اسلحه نامید پس تقارن خط خیانت و سازش در ایران وفلسطین مبارک است
... روزنامه قبلا یک پست داشته و پسرش الان به سوییس صادرات میکنه جالب نیست؟ دیگه بیشتر نمیگم چون جرمه.
اول به فکر خودتون باشید بعد از دیگران انتقاد کنید
میدونی مشکل شما چیه مشکل شما اینه که واقعیت رو نمیپذیرید این عکس مثال واقعی این اتفاق ها هست که میفته تو غزه و لبنان مردم شاید از ماس حمایت کنن و حمس وغیره شاید میجنگن ولی بیشترین کشته ها مردم هستن و
اینکه شما میگید از کجا تامین مالی میشن میتونم بپرسم این همه رونامه اصول گرا از کجا تامین میشن اینا اگه از دولت تامین بشن باید نظر دولت رو پخش کنن وگرنه ...
بعد هم میشه بگید جایی که آقای مصباح در اونجا هست و نطق به فتوا میکنن منابع مالش از کجا تامین میشه منابعی که برابری میکنه با بودجه وزارت ارشاد !؟؟؟؟؟/
از طرف دولت !
خوش باش
ایرانی
ایا این یک جنگ برابر است یا نا برابر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای بر............
حماس از کره ماه اومده یا مزدور استخدام کرده؟اینها فرزندان همین ملتند.اینقدر فاصله انداختن بین انها ومردمشون معنی نداره که!
Spain
نه واقعیت آن است که شما تندروها در سال 88 شعار نه غزه و نه لبنان می دادید !!!
در ضمن اسم علامه مصباح رو می یاری با کمال احترام بیار ..
Germany
هزینه کردن در راه حق و باطل مساویه؟!
خوش؟
رضا از همدان
دوست من شما هم واقعیت رو بیین.
واقعیت ملتیه که 66 ساله از سرزمین خودش رانده شده
واقعیت ملتیه که 66 ساله داره کشتار میشه
واقعیت رژیم جنایتکاریه که 66 ساله داره روز و شب مردم بیگناه رو با کشتار به هم وصل می کنه
واقعیت مجامع جهانی و حاکمیت اکثر کشورهای دنیان که 66 ساله دارن از طرف ظالم و غاصب دفاع می کنن.
واقعیت یک میلیون و 800 هزار انسان بی گناهن که 8 ساله در یک زندان روباز گرفتارند
و واقعیت...
با وجود این همه واقعیت فکر کنم کمترین حق یک ملت دفاع از خودش باشه
جناب "اول به فکر خودتون باشید بعد از دیگران انتقاد کنید " !

میشه از خودت بپرسی زمانی که سلاح های ایرن نبود چرا اسرائیل باز هم کشتار میکرد؟؟؟؟

چند ساله که اسرائیل داره کشتار میکنه ؟؟

چند ساله که غزه یه چند تا موشک برای دفاع خودش دستش گرفته؟؟

یه کم تحلیل بد نیست ها !!

اگر ایران در مقابل کشتار اسرائیل ساکت نبوده و تا حدودی غزه رو تجهیز کرده اسم این کار بازی ناجوانمرداه است؟؟؟؟؟؟

تفکر شما ناجوانمردانه است..........

در مورد بودجه هم طبیعیه که سوال پیش بیاد. پول نظام رو بخوری و به نفع اسرائیل قلم بزنی؟؟؟
اسرائیل و آمریکا حق هستند که به نفع اونها حرف زده بشه؟؟

خون مظلوم بد جور رسوا میکنه، بد جور.......

چه امتحانی رو به درگاه خدا دارید پس میدید امثال شما...........
سلام علامه مصباخ سالها پیش این خطر گوشزد فرمودند اما کوگوش شنوا
ولایی
اول اینکه این یه روایت صهیونیستی از جنگ غزه است و بس.(نتانیاهو:اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند)
دوم اینکه برادر من یارانه دولتی میگیرن بخشی از منبع درآمدشون از بیت الماله، آمارش رو تلوزیون همین چند روز پیش منتشر کرد.
اتفاقا به ناحق هم میگیرن. مثلا روزنامه های زنجیره ای که فقط یه نشریه دارن هر کدوم حدود 200 میلیون میگیرن، اما نشریه وطن امروز کمتر از20 میلیون یارانه میگیره! و جالب اینجاست که انتشارات کیهان با تعداد نشریات دو رقمی(بالای 10 نشریه) هم کمتر از 200 میلیون رایانه گرفته! حالا اگه این عده محدود از جاهای نامحدود دیگه ای نغذیه بشن رو ما نمی دونیم.(اما حاج آقا خاطره می دونه)
امیر
به هر حال از یک روزنامه نگار صهیونیست و اسرائیل پرست شما توقعی بیش از این دارید؟
جهان و دیگر رسانه های اصولگرا فکر می کنند حقایق خونین غزه باعث بیداری عناصر فتنه گر و پیشمانی آنها از سر دادن شعارهائی مثل نه غزه نه لبنان شده است. مگر این جماعت قبل از این بارها جنایات صهیونیستها را ندیده بودند؟ شما به تفاوت سران انحراف و عامه ی مردمی که جوگیر می شوند و ناآگاهانه حرفی می زنند توجه کنید. روزنامه نگاران فتنه خواه جزو اصلی سران فتنه و منجمدترین و متعصبترین آدمها در این مسیرند.
امان از طاغوت
Italy
یک انتقاد از حماس کرده و شما داری به ش میگی "یک روزنامه نگار صهیونیست و اسرائیل پرست"!
عجب مسلمونی هستی تو!
Latvia
اين انتقاد نيست اين حرف دل رفيقاي صهيونيستش كه حماس را عامل جنگ ميدونند . حالا معلوم نيست اين روزنامه براي اين خوش رقصيها پولي هم ميگيره يا نه شما ميدونيد؟؟؟؟؟
Latvia
اسم روزنامه آرمان اسراييل نيست ؟؟؟؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
مثبت اشتباهی خدایا منو ببخش!
اره داداش،وقتی تو معرکه خون واتش تو طرف ظالم ومظلوم رو یکسان میدونی،یعنی به نحو زیرکانه ای !به خیال خودت از ظالم دفاع کردی.
انتقاد از حماس یا زدن خط مقاومت در منطقه یا ایستادن در جبهه اسراییل؟
شعار نه غزه نه لبنان اینبار با تصویر کاریکاتور
اینا همونا هستن که شعار نه غزه نه لبنان رو سر میدادند و اکنون در سالگرد ان با این حربه وارد شده اند و از کجا خط میگیرند خدا میداند اونور آب یا اینور آب
باور کنید پشیمونیم
حالا ما یه چیزی سال 88 تو روز قدس گفتیم اونم حرف ما نبود . مسئولین ما تو ستادهای انتخاباتی گفتن که این رو بگیم اگه میدونستیم که این شعارها از کجا میاد غلط میکردیم بگیم .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
باز جای شکر داره که شما پشیمونی.خدا پدرت رو بیامرزه. اما اونایی که دارن مزدوری می کنن و پشیمون نیستن حسابشون از شما جداست.
دلقک جان فک کردی نفهمیدم....
آخه مساله اینه که می گفتن جانم فدای ایران یه عده مثل اینکه جانشون و با آتیش زدن سطل آشغال و شکستن شیشه بانکها و خسارت زدن به اموال عمومی و خصوصی و حتی جان مردم میخواستن فدا کنن
اینها توی اصل ماجرا نمیتونن طرق رژیم صهیونیستی کودک کش رو بگیرن توی تفسیر این کار رو انجام میدن
این روزنامه ها همان کسانی هستند که سال 88 شعار نه غزه نه لبنان را فریاد می کشیدند و الان با بی حیایی تمام خود را حامی مردم غزه می دانند
Netherlands
این کارتون حقیقت را بیان می کند. مگر حماسی ها برای جان فلسطینی ها ارزشی قائل هستند؟ اگر ارزش قائل بودند نمی رفتند در بین غیر نظامی ها سنگر بگیرند تا هر خمپاره اسراییلی که فرود آمد چندین زن و بچه عرب فلسطینی را به هوا بفرستد. حماس از این لت و پار شدن فلسطینی ها بهره سیاسی و تبلیغاتی می برد.
واقعا تحلیل داری در حد المپیک باباجون
باید به عنوان محلل ببریمت در وزارت خارجه که کمک کار آق جواد اینا بشیا
آها.ببخشید شما از فرانسه مزاحم میشید.اونجا که اخبارو تحلیل ها همش راسته!!!!
United States
کاری با گفته ندارم ولی پرچم فرانسه خیلی سوتی بزرگی بود.....
داداش
تو كه پرچم فرانسه رو نمي شناسي برو همكار آقا سعيد شو
شما هم که رژیم صهیونیستی رو تبرئه کردی. شما هم که داری سوء استفاده می کنی. اون مردمی که تو محاصره بودند توی زندان دسته جمعی هستند، خونه هاشونو خراب کردند زمیناشونو به زور گرفتند زن و بچه هاشونو کشتند.زندانیشون کردند و می خوان نسلشونو از بین ببرند دیگه چی می گی اصلاً روت می شه اظهار نظر کنی.اگر دفاع نکنند به تدریج باید از روی زمین محو بشوند یا اصلاً از سرزمینشون رونده بشند یا غلام حلقه به گوش صهیونیسم بشند این زندگی دیگه زندگی نیست همان مرگ ننگین است.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم زن بچه مادر وفامیل اقوام حماسی ها از همین مردم هستند در غزه زندگی میکنند یعنی همین جوانان حماس فرزندان مردم غزه هستنداز کره مریخ که نیامدند !!!اخه موشک از وسط ساختمانها پرتاب میشه !! خوبه یه کم از ان عقل اکبندت استفاده کنی کل عقلت را دست رسانه ومقامات صهیونیستی نده با این سطح هوش پایینت خداراشکر در ایران زندگی نمیکنی
فلسطینی ها دارن توی خونه هاشون می جنگن؛ به زعم جنابعالی بای کجا برن وقتی دشمن داره توی خونه هاشون می جنگنه؟!
داره خونه به خونه می جنگه؟!
بله برادران جنایتکار اسرائیلی لطفا تشریف بیاورید بریم یه جای دیگه بجنگیم!!!!
از کجا به این قطعیت رسیدی؟!
خبرنگاران بی بی سی این ادعا رو رد کردن و گفتن هنوز سندی مبنی بر این پیدا نکردیم بعدش شما اینجا نشستی رو از روی حب و بغض به مبارزان فلسطینی تهمت میزنی؟!
کمی تعقل بهتر از .......
باز هم میبینید نوشته های ایشون هم مثل همون نه غزه نه لبنان میمونه که از اینجا نشسته و حماس رو محکوم میکنه که برای زن و بچه های فلسطینی ها ارزشی قائل نیست . ایا میدونی که حماس در چه وضعیتی است ایا نمیبینی که اکثرا مردم شده از جونشون مایه میزارن و مقاومت حمایت می کنند و ایا اسرائیل بدنبال همچین پشتیبانانی نیست که همین حرفها رو رواج بدن که حماس برای مردم خودش ارزشی قائل نیست همون حرفی که تو جنگ میگفتند نوجوان ها را ایران به جنگ میفرسته .... اگر مغرضانه موضع گیری کردی که هیچ معلومه نون اونور ابی ها رو میخوری اما اگر از رو نااگاهی است کمی مطالعه کن و سیاست های فریب صهیونیست ها رو بیشتر درک کن که همه با اهداف خاصی از سخنان رو پخش میکنند.
هاشم
Iran, Islamic Republic of
دکتر جوون مگه غزه چند کیلومتر هستش که برk اونورترش سنگر بگیرن. ادم میمونه از اینهمه هوش شما نابغه های متوهم. یکم روزنامه بخون اینطوری تابلو گاف ندی
جهان مجبور نیستی هر چرت و مزخرفی رو به عنوان آزادی بیان !! منتشر کنی. این بدبخت خودش هم نفهمید چه مزخرفی گفت.
چه توقعی از این عقده ای نامه دارین؟
متاسفانه اشتباهی مثبت دادم!
محمد
به نظر می رسد آدم بی بصیرتی باشی ، مگر خانواده اعضای حماس نیز جزقربانیان نیستند؟
سرور
نهایت حماقت اینست که شهادت کودکان معصوم و زانان و مردان آزاده را "لت و پار شدن فلسطینی ها " بنامیم.مانند سگان زوزه کش سدیروت!
آیا پدران و مادرانی که در مصاحبه ها کودکان خود را فدایی هدف مقدس آزادی فلسطین می دانند نیز به دنبال "بهره سیاسی و تبلیغاتی" هستند؟ عجب.
برو فرهنگ ذلت پذیری وتسلیم شرف به دشمن رو یه جور دیگه بزک کن! بایدمظلومیت مردم خودش رو نشون بده ،اونهم با این رسانه های فراگیر صهیونیستی در همه دنیا که سانسور میکنند.والا در سکوت مردم دنیا نسل کشی به مراتب بزرگتر رخ میده.یه کم از پای ماهواره پاشو!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آی کیو جان. میشه بفرمایید غزه چقدر مساحت داره؟؟؟؟ مورچه چیه که کله پاچش باشه. مردم زمین ندارن توش زندگی کنن. حماس بره توی اسراییل جنگ کنه؟؟؟؟
Germany
بابا فلسطینیها که امکانات و تجهیزات آنچنانی ندارند تازه صهیونیستها اگر منظورشان آدم کشی نبود که می رفتند از جاهای دیگر نوار غزه که مسکونی نیست تا مرز مصر و اردن و کلا حماس رو محاصره می کردند که البته بحمدالله چنین قدرتی ندارند اما آدم کشهای قصاب صبرا و شتیلا خویشان همین است.
خوبه ارمان هم خودشو خوب نشون داده!
ميشه گفت آبي اسراييل وقرمزه آمريكاست.
United States
از کدوم کره اومدی شما؟ یعنی آمریکا به اسرائیل موشک پرتاب کرده؟
یک جوری ماست مالی کنید بدتر نشه اوضاع!!!
نه پرفسور.ميتونه معناي جنگ دو طرفه وتبادل آتش نده،بلكه از دوطرف داره آتيش ميريزه رو غزه اي ها
از دو طرف داره آتیش میر یزه روی غزه ای ها؛ یه چیزی بگو که نشون بده یه جو عقل دارید! مسخره نیروهای حماس مجا دارن میجنگن؟ اونطرف غزه؟ اینطرف غزه؟ کل غزه چند کیلومتره؟ غزه خون کیه ؟ خونه مقاومت نیست؟ فلسطینی هایی که شهید میشن فامیل تو هستند یا اعضای خانواده نیروهای مقاومت؟
Spain
یعنی تو می گی مقاومت از خودش دفاع نکنه فکور انیشتین ؟
کاریکاتور کاملا واضحه... داره می گه اسرائیل و حماس هر دو دارن با جون مردم غزه بازی می کنن و وسط این بازی این مردمن که دارن تلف می شن. و در واقع داره حماس رو هم همپای اسرائیل مقصر معرفی می کنه! واقعا که اینا دیگه چه موجوداتی هستند!
کاکوی بیدارتونم
Iran, Islamic Republic of
خوابی کاکو چیشاته بوشور دوباره نیگاکن
Iran, Islamic Republic of
آقای جنتی خجالت بکش با این وزارت فرهنگت
یاد مهاجرانی نامرد افتادیم.
Iran, Islamic Republic of
مگه آمریکا داره به سمت اسرائیل بمب پرتاب می کنه؟! این دو طرف در حال جنگ با یکدیگر هستند نه این که مدافع همدیگر باشند.
Iran, Islamic Republic of
ماله کشی نکن بابا
Iran, Islamic Republic of
وقتی عقبه اینها رو میبینی متوجه میشی اکثر خبرنگاران سابقشون الان توی صدای امریکا. بی بی سی. رادیو فردا شبکه بهایی من و تو هستند
الان بیشتر روشون نمیشه وگرنه همشون عشق اسرائیل هستند.اخه باید یه جوری پول بد مستی هاشون تامین بشه
Iran, Islamic Republic of
یارانه مطبوعات رو بدهند به همین روزنامه های اصلاح طلب تا علیه مقدسات و مقاومت و دین و ... کاریکاتور بکشند
مهدی
ها؟پس انتظار داشتی چی بگه؟
تا دوروز پیش شعارشون نه غزه نه لبنان بود
حالا که باد اینوری شده یهو که نمیرن اسراییل رو محکوم کنن.مث اون یارو که کمپین تشکیل داده معلوم نیست به کی داره اعتراض میکنه
ابراز
United States
اونطور که من از این کازیکاتور برداشت کردم اینه که متاسفانه تعمدا یا سهوا می خواد بگه حماس پشت مردم خودش قایم شده و از اونا به عنوان سپر استفاده میکنه!!!! و یه جورایی مقاومت رو ترسو نشون میده. اگه یه گشت ساده توی سایت های خبری غربی و یوتیوب هم بندازیم می تونیم از دهن صهیونیستهای خونخوار و حامیان نامردشون بشنویم
نترس هزینه این روزنامه از جیب مردم است مثل کیهان مال بیت المال نیست که ان حسین کیهونی بخورد وهمان هم در شان است که بند کند مثلا به دختر شجریان وهر روز با پول مردم واموال بیت المال اراجیف بنویسد حالا ارمان و..... اگر مطلبی هم نوشتند از جیب خودشان ودوستدرانش است
البته کیهان به خود شجریان گیر میده ! راستی هزار ماشاءالله جیب آرمان و دوستانش چقده گشاده !
امیر
رفقا شنیدید؟ دوستدارانشان! چقدر شما در بین مردم محبوبید.
اره.یه سر خبر وطن امروز رو بخون که سهمیه های ناقابل!!!اقایون چقدره بعد دم از مردم بزن!
از آلبوم خانوادگی حاج آقا خاطره معلومه!
محمد
Iran, Islamic Republic of
البته برداشت اول شما کمی منطقی تر است .بسیاری مثل شما فکر نمی کنند و درست یا غلط حماس را گروهی می دانند که گاهی در کنار دشمنان اسد است، گاهی همراه قطر ، گاهی در آغوش عربستان و البته سعی کرده است ایران را هم راضی نگهدارد و بر این اعتقادند که اگر آتش بس را در روز اول می پذیرفت اینهمه زن و کودک مظلوم در غزه قربانی نمی شدند.
یعنی هر وقت اسرائیل هوس کرد این مردم رو به خاک وخون بکشه وتو قفس سرباز در محاصره باشند.بعد همینکه دید هوا پس معرکه است بگه اتش بس!!الحق که بعضیها پسرشجاعند!
مجتبی
روزنامه ی حاج اقا هیچ وقت به اسراییل توهین نمیکنه تا به روح توافقات لطمه وارد نشه
اون قرمز ایرانه ابی هم حماس
اوناهم که تور هستند اسراییلی های زبون بسته بامردم فلسطین
رضاااااااا
United States
مگه غیر از اینه. وقتی حماس موشکهاش رو از نقاط مسکونی و از میان زنها و بچه ها شلیک میکنه معنیش دقیقا همینه.
البته این ادعای اسرائیل و انگلیس و آمریکاست ، و صد البنه که در جهان هستی از اینها راستگوتر خدا نیافریده !
اول برو یه تحقیق کن ببین که غزه پرتراکم ترین منطقه جمعیتی جهانه.تو نقشه که راحت پیدا میکنی.یه باریکه بیشتر نیست!بعدم سالهای قبلتر که اسرائیل مردم فلسطین رو قتل عام میکرد چی؟اونوقت که موشکی نبود.تطهیر ظالم یعنی شریک بودن در گناهش.عاقبتی هم هست.
توی کدوم یک از فیلم هایی که از شلیک موشک های مقاومت منتشر شده، موشک ها از منطاق مسکونی شلیک میشن؟ اصلا میشه موشک رو از وسط آپارتمان ها شلیک کرد آی کیو؟
وقتی در کشورهای مسلمان چنین افرادی با چنین تفکراتی باشد مثلا در سوریه شورشیان، در عراق گروه داعش، در افغانستان و پاکستان گروه طالبان و در ایران گروه اصلاح طلب که همواره خواهان به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر می باشند پس اسرائیل در این وضعیت کبکش خروس میخونه و خیلی راحت دست به نسل کشی میزنه. ملت ایران باید بدانند که برای مبارزه با صهیونیست باید ابتدا با حامیان آنها مبارزه کرد تا امکان اتحاد و مقابله با رژیم وحشی و آدم کش مهیا شود.
علی اصغر
از روزنامه ای که شده مجیز گوی کسی که گفت ما با اسرائیل سرجنگ نداریم انتظاری جز این نداریم . کسی که نون تظاهر به دشمنی با صهیونست ها ر میخوره و خودش را در نظر امام انقلابی و ضد اسرائیلی حازد و بعد خودش و دارو دسته اشت بیشترین کنیه هارا نسبت به آرمان فلسیطین و مردم ایران دارندنشون می دهند .
محمد حسین
معمولا مواضع بین‌المللی آقای هاشمی به عربستان نزدیک تر است تا خط اصیل انقلاب
این کاریکاتور نوعی بیان مواضع محسوب میشود که به طور آشکار قابل طرح نبوده است
معمولا در حوزه سیاست خارجی روزنامه روابط عمومی خاندان هاشمی" آرمان" اگر شورش دربیاد که آمده دوست هم ندارد از تطبیق موضع با خط اصیل برخوردار باشد و خط و ربط خودش را پی گیری می‌کند
چند جا بیان مواضع رسمی به طور غیر رسمی بیان میشود یا راه فرار را برای آینده باز میکند، مثلا اینکه ناگهان میکروفن باز باشد شما مواضع غیر اتخاذ کنید که با مواضع رسمی تفاوت دارد و کاریکاتور یکی دیگر از آن جاها است
گاهی یک نفر هست که هم با شما هست هم نیست مثلا مشاور شما است این‌اعلام موضع شما ر انجام می‌دهد تا بازتاب را ببینید
و گاهی در قالب مصاحبه با شخصیت‌های دیگر این‌کار را روزنامه‌ها و تشکیلات مختلف انجام می‌دهند و از زبان دیگران حرف می‌زنند
به هر حال این ر ما موضع روزنامه بدانیم بهتر می شود در این هیاهو خط و ربط ها را شناسایی کرد
و در واقع این راه فرار آقایان در مورد حضور احتمالا آبروداری در روز قدس است که بیان کنند : "گرچه ما همگام با جهان ما از مظلوم حمایت میکنیم اما جبهه مقاومت را هم قبول نداریم این وسط مردم غزه قربانی سیاست بازی ها از جمله سیاست‌هایی که ما در سیاست خارجی قبول نداریم می‌شوند "
از طرفی هم در وقایع اخیر جدید که نه غزه نه لبنانی ها دیگر جایی ندارند بیاییند و آن ها را هم در یک چتری به عنوان هر دو طرف محکوم حفظ کنند
حالا یک سوال آخر این است که راه شما چیست حالا اثباتی چیزی دارید که ندارند و نهایت این گونه مواضع نفع اسرائیل است و جبهه صهیونیزم بین‌الملل.
فرزند نقلاب
شما از ستون پنجم اسراییل ، همونایی که شعار نه غزه نه لبنان سر میدادند چه توقعی داری؟
کاظم
به نظرم قرمزه انهايى هستند که شعار نه غزه نه لبنان داده بودند
واقعا که عجیبه! این کار استمرار همون شعار نه غزه نه لبنانه منتها با زبان کاریکاتور... جون به جون اینها بکنی ذات سازشکارانشون عوض نمیشه!!! مثلا می خوان ژست دفاع از مردم بگیرن، ولی با چه منطقی؟! باید به حالشون تاسف خورد... همین...
یاور
در فرانسه تظاهر کنندگان طرفدار فلسطین را سرکوب میکنند. کسی جرات ندارد کلمه هولوکاست رابه زبان بیاورد. ولی در ایران مثل گردانندگان روزنامه آرمان نان نمک ایران را میخورند.ولی برخلاف اهداف نظام عمل میکنند وبنفع دشمنان کار میکنند. باید نظام قاطعانه جلو اینطور روزنامه ها را بگیرد. گردانندگان اینطور روزنامه ها وفتنه گران باید خدارا شکر کنند که بعلت جرم سنگینشان تا حال محاکمه نشده اند
این روزنامه ها مزدورن دیگه..... مزدور.....

مزدور شاخ داره یا دم؟؟؟
اینا رو باید جمع کنند به خدا... وگرنه به مرور زمان مشکل بزرگی ایجاد خواهند کرد... معلوم نیست که چه عقده ای دارند... یکی به این بیچاره ها بگه که از سایه سر همین نظام دارند زندگی شون را می چرخونند...
حالا شاید شعار نه غزه نه لبنان را رد کنن ولی آدم بالاخره به اصلش بر می گرده .
Germany
خدا لعنتشون کنه این روزنامه نگارای غرب پرست رو
امان از طاغوت
Italy
توهین کجاش بود؟ نظرش غلط بود ولی به کسی توهین نکرده بود. یعنی شما میگید هر کس به حماس انتقاد کنه داره به ش توهین می کنه؟! حماس هم شد جزو مقدسات؟!
حماس جزو مقدسات نیست ولی مقاومت مردم غزه مقدسه
ظالم ومظلوم رو یکی کردن از نظرت توهین نیست؟؟؟؟؟؟؟؟مدافع ومتجاوز تو فرهنگ لغات تو یکی هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولا حماس نه؛ مقاومت اسلامی به صورت کلی...دوم انتقاد نکرده؛ حرف اسراییلی ها رو تکرار کرده...سوم امان از جهل و تکبر و غرور و عقده
علی اصغر
امان از طاغوت ! اگر با نام امان از حماقت نظر بدی بدی بیشتر بهت میاد .
حسین
ببخشید اشتباه منفی دادم...
امان از بی بصیرتی
این یعنی شما نمیدونید باید از کی حمایت کنید از اسراییل یا مقاومت٬مقاومت که مقدسات نیست مقاومت فعلا در خط مقدم اسلام و کفره از مظلومان دفاع میکنه...کجای کارید.
هر نقاش و کاریکاتوریستی فهم سیاسی نداره
ای کاش این طور باشه . ولی خیلی کاریکاتوریست ها خیلی هم فهیم هستند ولی . .
نمیدونم چرا اینها فقط نفهمیشون راجع به جبهه مقاومته وهیچوقت راجع به کدخداامریکا مثلا دچار سوءفهم نمیشوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا این یکی خیلی هم داشته
فهیده های شما که اینا باشن وای به حال نفهماتون...
خوشنویس
Iran, Islamic Republic of
میدونید که، " آرمان " از حامیان اصلی حاج آقاست..!!!
یار
سلام.اگه شما بعضی خبرهای این عمال را مطرح نکنید حتی کسب خبردار نمیشه که چه غلطی کردند. ولی با این کار شما تبلیغ این کاریکاتور رو کردین.همیشه نیاز نیست که هر خبری رو تیتر کنید. مثل جریان کتاب دوازده که اگه منصف باشید و برید تحقیق کنید میبینید که فقط ۲۰۰ نسخه فروخته شده و بلافاصله جمع اوری شد.با این کار شما الان این کتاب به صورت کپی در دسترس همه قرار گرفت همه کنجکاو شدند که جی بوده.
اگه اب رو از سرچشمه نگیری سیل بنیاد کنی میشه که دیگه قابل کنترل نیست.رخنه در سد رو باید فریاد کرد.
Germany
اين چيزها رو ... بهشون خط ميده . اگر يادتون باشه يك جايي هم در سخنرانيش مي خواست به آمريكا و اسراييل چراغ سبز نشون بده كه من با شماهام ، گفت كه مردم سوريه از دو جا بمباران ميشوند، دولت خودشون با بمب شيميايي و شورشيها هم با نارنجك مردم رو ميكشند
کریمی
بارها ثابت شده که این قبیل رسانه ها از بی بی سی الگو برداری میکنند !!!!!!!
اگر غیر از این کردند آنوقت باید باتعجب دقت کرد ودنبال هدف خاص از آنان بود !!!!!!!!!!!
United States
دوره شعار و راهپيمايي تمام شده. بايد در عمل ثابت كنيم. وقتي با زبان خوش نمي فهمند بايد كار را يكسره كرد نه اينكه راه بيفتيم تو خيابون بگيم مرگ بر اسراييل...
Iran, Islamic Republic of
نظر اصغر فرهادی و نسرین ستوده را کاریکاتور کرده
ali
Iran, Islamic Republic of
داعش نیوز هیچکس در این مملکت حق نظر ندارد. دیکتاتوری........................................
برو اول همینها رو به همین روزنامه ای اجاره ای بگو که به احمدی نژاد که خود من هم بهش انتقاد دارم چطوری مثل هندجگرخوار کینه توزانه برخورد میکنند
برو زیاله آتیش بزن جلبک ...ما مثل شما داعشی ها نیستیم 8 ماه جنایت کنیم
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا بر نمی تابید حرف حساب رو. همیشه تو کشو قوس تصمیمات سیاسی غلط دودش به چشم مردم بی پناه و بی گناه میره. حرف حقیقت تلخه؟
اولا اشتباهی مثبت دادم بعدشم ، تلخ تر از صحنه های خون بار غزه سطح فکر بعضی هاست که توان تشخیص ظالم و مظلوم رو ندارن و اونا رو با هم یکی میکنن . این یک حرف حساب خیلی تلخه .
تصمیم غلط سیاسی یعنی دفاع فرزندان یک کشور از مردمشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرداد
با سلام کاملا مشخصص که روز نامه های مزدور که
جیر خوار دشمنان اسلام هستند برای خوش رقصی
هر پستی و حقارتی را تن می دهند اینان بوی از انصاف وجدان و انسانیت نبرده اند ننگ بر شما
اگه اینا جیره خوارن و . . . خب چرا قوه قضائیه جمعشون نمیکنه ؟!
صبر میکنه که خودشون رو خوب رسوا کنند وبعد مردم باهاشون تصفیه حساب میکنند.
این کار وزارت ارشاده که وزیرش خودش.................
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید اگر این مزدوران قلم به دست عقبه ضدفرهنگی رژیم غاصب صهیونیستی مجال پیدا کنند «آیات شیطانی» بدتر از این هم منتشر خواهند کرد.
بنده به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ مستضعفان و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران از همه نمایندگان انقلابی مجلس محترم شورای اسلامی می خواهم، علیه این جنایت فرهنگی که ضرر بی غیرتی و خیانت آن کمتر از درندگی های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مظلومان غزه نمی باشد، قاطعانه اقدام کنند و اشد مجازات را از قوه قضائیه برای این مزودوران تقاضا نمایند.
اصلاح طلبان = بازوی فرهنگی یه...
کارگزاران = بازوی اقتصادی یه...
البته در جمهوری اسلامی
به قول روزنامه وطن امروز بی خود نیست که نتانیاهو در سال 88 افساد طلبان رو بزرگترین سرمایه های اسرائیل دونست .
مسلم
خب اینکه عجیب نیست این همون نه غزه نه لبنان است که قبلاً علنی توی خیابون شعار میدادن حالا توی روزنامه هاشون میزنن ، مگه از منافق هم چیز دیگه ای میشه انتظار داشت ؟؟؟اون وقتی بخاطر شکمشون به این اقایون اصلاح طلب رأی میدادن می بایست فکر اینجاشو هم میکردن، وزارت فرهنگ و ارشاد اون جوری .....؟؟ روزنامه ها هم اینجوری.....
حجت
Iran, Islamic Republic of
خدایی از ارمان انتظار بیش از این دارید ......خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه
فارض
جهان نكنه فلسطين و حماس هم جزء مقدسات شدند كه ما خبر نداريم؟ بعد اصلاح طلبها ميگن شما از موضوع فلسطين استفاده جناحى ميكنيد زورتون مياد! آيا از قديم نگفته اند براى كسى بمير كه براى تو تب كنه؟؛ زمان هشت سال دفاع مقدس كه يادتون نرفته؟ كى يه فلسطينى از بمباران مردم مظلوم ايران اظهار تاسف كرد؟ وقتى صدام تيرباران شد همين مردم نوار غزه چهل شبانه روز براش عزادارى كردند! شما به نفعتون نيست وگرنه ميتونستيد ببينيد كه همين حماس شهداشو با پرچم داعش دفن ميكنه
اولا : نه حماس ادعای عصمت کرده و نه کسی در این جا حماس را معصوم می داند .
ثانیا : وا قعا نمیدونی قداست فلسطین از کجاست ؟! اصلا از جایی به اسم مسجد الاقصی خبر داری ؟! محل معراج پیامبر . . . قبله اول مسلمین و . . . و بچه های فلسطینی با گوشت و خون دارن فداکاری می کنن .
البته فکر نمی کنم آدم بی اطلاعی باشی ، احتمال قوی می دهم که یک م[...]
علی اصغر
برادر ناشناس این فارض و امثال فارض حقیقت را خوب میدانند ولی به هردلیلی اونطرفی هستند ماکه این اشخاص را نمیشناسیم که چه کاره اند ....
فارض
جناب ناشناس!
....
تقصیری نداری پای ماهوراه خبرهای تحریف شده ای بهتر از این به خورد ادم نمیدن!
فارض
جناب ناشناس!
مطمئنى من ماهواره تماشا ميكنم؟ كدام رسانه خبرهاى تحريف نشده و واقعى رو به خورد شما ميده؟
حسین
مشکل شما تندروها فقط رسانه های دروغ پراکن را مورد توجه قرار می دید ...
نصرت اله
Iran, Islamic Republic of
پول بیت المال را به اسم یارانه میگیرند تا دشمنان مقاومت را یاری کنند.
Iran, Islamic Republic of
از روزنامه نزديك به خانواده حاج آقا خاطره توقع بيش از اين نيست
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سوال 1. راکت آبی دست کیست و راکت قرمز دست کی 2. قبل از هرگونه نیت خوانی و زدن اتهام بهتر نبود منظور کاریکاتوریست احصاشود؟ 3.آیا واقعا در این کاریکاتور اینطور که نویسنده نظر داده ایران بمب را برای رژیم صهیونیستی جنایتکار (پاس) ارسال و او روی سر مردم فلسطین منفجر می کند ؟ 4 نمی شود گفت بازی جنایت بین غرب و صهیونیست هاست ؟5. آیا غیراز این است که شروع کننده این جنایت و نسل کشی غاصبان اشغالگر صهیونیست و با حمایت غرب بوده آیا واقعا در این موضوع یک طرف مردم فلسطین بودند ؟ آن ها که زندگی عادی خود را داشتند و ناجوانمردانه مورد تجاوز موشک ها و بمب های صهیونیست ها قرار گرفتند آیا آنها می دانستد که قرار است مورد شدیدترین حملات غیر انسانی قرار گیرند که بخواهندیک طرف دعوا باشند. بله مسئله اساسی حقوق مسلم مردم فلسطین است که همواره و بعنوان یک طرف دعوا نادیده گرفته می شود ولی در این جنایت عظیم و هولناک به هیچ وجه غزه یک طرف دعوا نبود و هرچه بود غرب و صهیونیستی بود.البته میدانم چاپ نمی کنید ولی بخوانید .خدایا عیدی فطر ما را نابودی هرچه زودتر رژیم اشغالگر قدس قرار بده .خدایا قلم و زبان ما را در راه اصلاح امور و نیت خیر قرار ده انشالله
سئا
Iran, Islamic Republic of
آره خوب، لابد شما كه پشت سطل آشغال هاي در حال سوختن قايم ميشديد خيلي مردونگي داريد.
مرام اين جماعت تفرقه افكني و نفاق است و خداوند هدايتگر همهي ما باشد.
اعتدالی فتنه گر
مرگ بر فتنه گران وطن فروشِ خائن به آرمانهای انقلاب اسلامی . اینها نوکران آریکا و رژیم صهیونیستی هستند. دم خروس شان همیشه پیداست .
علی
فک میکنی حماس زورش میرسید به مردم اسراییل رحم میکرد؟ بعدش چرا ما باید سرنوشتمونو به فلسطینیا گره بزنیم؟ ...
یامین
Iran, Islamic Republic of
این که پیراهن قرمز راکد آبی و پیراهن آبی راکد قرمز در دست داره نیز مشخص می کنه که طراح کاریکاتور اهداف خاصی رو دنبال میکنه
روجا
آرمان ستون 5 ام دشمن در ایران است.
مرگ بر اسرائیل
Norway
توهم زدیا
رنگ قرمز هر چیزی میتونه باشه پرچم ترکیه پرچم .........
خودمونو گول نزنیم . اصلا پرچمو بذار کنار . من با اولین نگاه تعجب کردم . توجیه و ماسمالی هم حدی داره !!
حسین
جنگ حماس با اسرائیل همون جنگ مردم غزه با رژیم صهیونیستیه و تفکیکی بین این دوتا نیست. بعضیا خیلی دلشون میخواد این جنگو یه تقابل بین دو گروه خودسر بدونن در صورتیکه این وحشیگری اسرائیل قبل از به وجود اومدن حماس تو سال 1987 هم وجود داشت و چیز جدیدی نیست.حماس نماینده مقاومت مردم فلسطینه حالا با هر ایرادی که تو بعضی جهت گیری های سیاسیش داره به هر حال نقطه مقابل قصابای اسرائیلیه. از طرف دیگه توان نظامی و امکانات جنگی حماس با اسرائیل که سیستم نظامی مجهزی داره قابل مقایسه نیست که بخوان به این تقابل به عنوان یه جنگ کلاسیک نگاه کنن. نکنه انتظار دارن که اسرائیل تا آخرین نفرو تو غزه با همین بهانه ها بکشه تا یه وقت طبع لطیف آقایون اذیت نشه. آرمان خواسته این وسط یه دلبری هم کرده باشه واسه عشقش عمو سام...
مرگ بر آمریکا
نیلوفر
اینجور کارها دیگه واقعا نوبره
United States
به مرده که رو بدهند از این کارا میکنه!
وزیر ارشاد که یارانه روزنامه ها را به این روزی نامه ها بدهد تهش همینه!
آقای علی جنتی...................
United States
اين كاريكاتور همان را ميگويد كه دولت اسراييل مي خواهد. چشمتان روشن كه از شش هزار مردم اسراييل هم عليه جنگ تظاهرات كردند شعور اين كاريكاتوريست پايين تر است.
علی اصغر
هیچ حای شکی نیست که روزنامه آرمان شیپور اجاره ای خاندان رفسنجانی است ارشیو این روزنامه موجود است که قابل انکار نیست ....
جعفر قاسمی بوسجین
بطور کلی سبک و سیاق این گروه مانند عربستان است در موضع گیری و همچنین ارادتی که به شاه فتنه دارند و در داخل ایران هم تلاش دارند سبک حکومت عربستانی ایجاد کنند موضع گیری انان در جریان فتنه و همچنین سوریه و فلسطین و همچنین دید گاه نسبت به امریکا که کعبه امالشان هست و به شکل شده می خواهند رابطه با ان داشته باشند همه موید این مسئله هست
نیما
خدایت شفایت دهد...
محمد
ننگتان باد بی شرم ها
ح
وطن فروشی پست ترین خصلت برای یک انسان است .وطن فروشی روزنامه ی ارمان بر ما پوشیده نیست و در این کاریکاتور موج میزند . این توهین به تمام ملت شریف ایران است که در روز قدس شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند . اقایان مسئولین نظارت بر مطبوعات چرا برخورد مناسب با این روزنامه ی وطن فروش انجام نمیدهند .
بازی ناجوانمردانه در حقیقت رفتار روزنامه ی ارمان است ....
Iran, Islamic Republic of
رنگ ميز را هم آبي و سفيد (رنگ پرچم رژيم صهيونيستي)انتخاب كردند . يعني سرزمين فلسطين ميدان جنگ نيست!!!!!!!!
زهرا
خیلی وقت بود !دم خروس این جراید نزده بود !!!!
خدا رو شکر این آقایون حداقل یادشان آمد جنگی در خاورمیانه در حال حاضر در جریان است.
به هر حال باز جای شکرش باقی است که از خواب زمستانی بیدار شدن شما انتظار داری کسیکه وسط یه ماجرا مجبور شده بیداربشه برات تحلیل جامع و درست بده؟؟؟؟
بعیده!
چند سال قبل شنیدیم دیدیم و شرمنده شدیم همانهایی هستند که گفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران!!!!!!
یادمان نرفته آقایون چه کردند!
اما خودشون آلزایمر خود خواسته گرفتن!