سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۷
۲۳

دستیار روحانی: اصلاح‌طلبان ‌به فکر پیروزی درانتخابات مجلس ‌باشند

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 342328
دستیار ارشد رئیس‌ جمهور گفت: پیروزی بعدی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تکمیل می‌شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.
دستیار روحانی: اصلاح‌طلبان ‌به فکر پیروزی درانتخابات مجلس ‌باشند
به گزارش جهان به  نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی یونسی بعد از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی جبهه اصلاح‌طلبان استان اصفهان اظهار کرد: دو جریان سیاسی اصیل به نام اصولگرایی و اصلاح‌طلبی از پیش از انقلاب تاکنون وجود داشته‌اند و در تمام این سه دهه با هم رقابت کرده و دعوای سیاسی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این دو جریان با رقابت‌هایی که داشتند، اما حرمت یکدیگر را نگاه می‌داشتند، افزود: امام خمینی و رهبر معظم انقلاب همواره بر وجود و زنده ماندن این دو جریان در کشور تاکید داشته‌اند و اگر اصلاح‌طلبان در دولت گذشته سکوت کرده بودند نباید این سکوت را به مرگ جریان اصلاحات تعبیر کرد.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه اصلاحات زنده بود که توانست حماسه ۲۴ خرداد را خلق کند تصریح کرد: همواره اختلاف‌افکنی در هر جریانی می‌تواند شکست را در پی داشته باشد و اصلاح‌طلبان به دلیل اختلافی که در سال ۸۴ با یکدیگر داشته‌اند و اصولگرایان نیز به دلیل همین اختلافات در انتخابات ۲۴ خرداد دچار شکست شده‌اند.

وی با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر در اوج شعور سیاسی و از خودگذشتگی حاضر شده‌اند بیان کرد: از سوی دیگر در پایان انتخابات پدیده مبارکی رخ داد که حاصل آن همگام شدن تفکر مردم در شهرهای دوردست با مردم کلان‌شهرها بود.

وی با اعتقاد بر اینکه باید باور کنیم که همه ملت ایران فرهیخته شده و از اندیشه‌های فردگرایانه فاصله گرفته است گفت: پیروزی بعدی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تکمیل می‌شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.

وی با بیان اینکه از همه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید مراقب افراطیون این دو جریان باشند گفت: از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌خواهیم که برای یک رقابت نفس‌گیر برای مجلس آینده آماده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد110
که چی بشه

پرتکل الحاقی و هزار حقارت ديگه قابليت تصويب در مجلس رو داشته باشه؟
United States
قدرت سیرمونی نداره

متاسفم که مسئولان به جای خدمت فکر حفظ قدرت هستند

قطعا چنین دندان تیزکردن هایی برای قدرت مخالف مشی انقلاب است.
Iran, Islamic Republic of
یه دوره همه چی دست شماها بود حتی قوای غیر انتخابی و قدرتهای دیگه حالا چشتون داره در میاد ریاست جمهوری و مجلس یه بار دیگه بیفته دست اصلاح طلبا؟؟؟
کور خوندی ...7 درصدی
دلدل
شتری بود وپنبه دانه ای بود وخواب.
میدونی که چی میخوام بگم
نه اینکه این دولت شایسته این مردم هستش!
Serbia
خدایی هست نگران نباش بهتره یادت بیاد که اگه این مردم نباشند تو جیبتون شپش چارقاب می انداخت!
واقعا تند رو ها خودشان را نشان می دهند.
انشا الله مردم حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و نمی گذارند کسانی که برای مردم حرمت قائل نیستند سر کار بیایند.روحانی و عواملش وقتی مردم را قبول دارند که مردم غلام حلقه به گوش آنها باشند
یکم صبر کن جهان
مردم از مجلس هم میندازنتون بیرون
زنده باد اعتدال
ببین کروبی و میرحسین الان کجان ؟ مردم فرستادنشون همونجا...گرفتی کجا : س ط ل ز ب ا ل ه...
7 درصد ی جان...
ما فرهیختگان در رقابت مدنظر شما گفتمان یاس و توقف را به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد. البته رقابت مدنظر سخت و نفس گیر نخواهد بود کماینکه انتخابات شوراهای 92 این امر را نشان داد و اقدامات دولت هم موید انهاست
جریان اصلاحات یا همان تجدید نظر طلبان از سال 76 عملا ظهور کردند و تا کنون ما هر چه دیدم اقدام علیه انقلاب اسلامی بوده است!این چه اصالتی است؟
احمد
... درخواب بیند پنبه دانه!!!
ضربه آخر به مخالفان روحانی در انتخابات مجلس
علی
شک نکنید شما ها رفتنی هستید....
امیدوار
انشاءالله مردم فهیم ما حماسه 24 خرداد امسال را با حضور آگاهانه خود در انتخابات مجلس کامل و برای همیشه بساط بی منطقها را جمع خواهند کرد.
تو فعلا 7 درصد رو بشمار ...
کامی
اینا ما رو گرفتن خداییش اینقدر گیج میبینن ما رو بیسواد گدا حریص .......
باش تا صبح نکبتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
ماجرای خیانت های 88 اصلاح طلبان چه شد؟؟؟
یونسی ! شما دارید برخلاف توصیه رهبری به عدم اقدام انتخاباتی درغیر وقتش ، عمل می کنید !!!!
روحانی با حدود 360هزار رای بیشتر از نصف تقریبا 7/50 درصد رئیس جمهورشد. این حماسه است اما به انتخابات 88 که بیش از 63 درصد به رئیس جمهور منتخب رای دادن و مشارکت هم بیشتر از انتخابات 92 بود ، حماسه نمی گویند بلکه با دروغ بستن به همه ملت ایران مردم را متهم به تقلب کردند و هزینه‌های زیادی برای کشور ایجاد کردند همین آقایان و طرفدارانشان با سکوت خود از آنها حمایت کردند . واقعا که اوج بی انصافی را به نمایش گذاشتید .
ببین کیا اصلاح طلب شدن! نمی دونم چیو میخوان اصلاح کنن!
بعضی ها با نگاه به گذشتشون اول باید خودشون را اصلاح کنن!