جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
حماس:

«نتانیاهو» طرح آتش‌بس سازمان ملل را رد کرد

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 371712
حماس ضمن اعلام اینکه این جنبش با طرح آتش‌بسی که نماینده سازمان ملل ارائه داد موافقت کرده افزود که رژیم صهیونیستی این طرح را رد کرد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌آنلاین» نوشت: حماس سه‌شنبه شب اعلام کرد که این جنبش پیشنهاد آمریکایی آتش‌بس که در خلال دیدار «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل به منطقه مطرح شد را پذیرفت اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آن را رد کرد.

«سامی ابوزهری» سخنگوی حماس در سخنانی مختصر اعلام کرد که جنبش حماس طرحی از سوی «رابرت سری» نماینده سازمان ملل در امورخاورمیانه برای آتش‌بس دریافت و با آن موافقت کرد اما نتانیاهو آنرا نپذیرفت.

بان کی مون دیروز سه‌شنبه در سخنانی در رام‌الله که با ویدئو کنفرانس در نشست شورای امنیت پخش میشد گفت که در خلال دیدارش از خاورمیانه تمام طرفها را به پشتیانی از تلاشهای بین‌المللی برای پایان کشتار در نوار غزه فرا خوانده است.

رد این طرح آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی در حالی صورت میگیرد که غزه ۱۶ روز است زیر آتش بی‌امان این رژیم قرار دارد و تا کنون بیش از ۶۳۰ شهید و بیش از ۳۰۰۰ زخمی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طرح اتش بست موقت بوده یا نهایی؟!