جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
تقابل رئال با پی اس جی و بایرن مونیخ با آرسنال

قرعه‌کشی جالب در لیگ قهرمانان اروپا

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 441110
۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را در این دوره از رقابت ها شناختند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این مرحله از رقابت ها حریفان خود را در بالاترین سطح رقابت باشگاهی در فوتبال اروپا شناختند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته رئال مادرید با تیم پاریسی پاری سن ژرمن همگروه شده است و بایرن مونیخ نیز در گروه آرسنال قرار گرفته و یوونتوس نایب قهرمان دوره قبل در گروهی سخت با منچسترسیتی و سویا قهرمان دوره قبل لیگ اروپا هم گروه شده است.

تقابل مورینیو با چلسی برابر پورتو تیم سابقش که این تیم را به قهرمانی در اروپا رساند از جمله اتفاقات جالب مرحله گروهی است.

قرعه کشی لیگ قهرمانان

تغییر سیدبندی در این دوره از رقابت ها باعث شده است تا چند گروه آسان و چند گروه سخت در این مرحله را شاهد باشیم و به نوعی شاهد گروه های سخت و آسان در این مرحله از رقابت ها باشیم. گروه ۳ با حضور بنفیکا - آتلتیکومادرید - گالاتاسرای- آستانا ورگوه ۸ با حضور زنیت - والنسیا- لیون- خنک بلژیک از آسان ترین گروه های این دوره هستند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان

منچسترسیتی که معمولا در گروه سختی قرار می گیرد در این دوره نیز در گروه سختی قرار گرفته است و باید با یووه و سویا تقابل کند.

تقابل زلاتان با هموطن هایش در سوئد در بازی با مالمو نیز از نکات جالب این مرحله است. زلاتان فوتبال خود را از این تیم سوئدی آغاز کرد.

**گروه بندی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه یک: پاری سن ژرمن - رئال مادرید - شاختاردونتسک- مالمو

گروه ۲: آیندهوون - منچستریونایتد - زسکامسکو- ولفسبورگ

گروه ۳: بنفیکا - آتلتیکومادرید - گالاتاسرای- آستانا

گروه ۴: یوونتوس - منچسترسیتی- سویا - گلادباخ

گروه ۵: بارسلونا - بایرلورکوزن - رم- باته بوریسوف

گروه ۶: بایرن مونیخ - آرسنال - المپیاکوس - دیناموزاگرب

گروه ۷: چلسی - پورتو - دیناموکیف - مکابی

گروه ۸: زنیت - والنسیا- لیون- خنک بلژیک

بعد از پایان این مرتسم قرار است بهترین بازیکن فصل قبل فوتبال اروپا از بین کریستیانو رونالدو، لوئیس سوآرس و لیونل مسی انتخاب شود و رونالدو نیز که زمزمه های زیادی درباره امدنش شنیده می شد در این مراسم حضور دارد.

فینال این دوره از رقابت ها در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود و به این ترتیب مالدینی و زانتی به عنوان دو نماد این شهر در محل برگزاری قرعه کشی حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *