چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲

پخش آهنگ خواننده همجسنگرا از رادیو ایران

چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 167115

یکی از شبکه های رادیو اقدام به پخش موسیقی یک خواننده همجنسگرا کرد.

به گزارش البرز، مدیر روابط عمومی مختار نامه مدعی است یکی از شبکه های رادیویی جمهوری اسلامی ایران موزیک ترانه «Poker Face» از ترانه های معروف لیدی گاگا را برای مدتی طولانی پخش کرد.

وی میگوید: بعد از ظهر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در برنامه ای رادیویی و در لابلای صحبت های گوینده رادیو، موزیک بدون بدون متن مربوط به آهنگ «Poker Face» پخش شد که با توجه به طولانی بودن آن، برای بسیاری از شنوندگان آهنگ های این خواننده یادآور ترانه مذکور است.

لیدی گاگا از خوانندگان و ستاره های موسیقی غربی است که در سال های اخیر در ظاهر یک پدیده موسیقایی در دنیای غرب ظهور کرده و حتی مجله تایم او را در فهرست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار جهان ذکر کرده است. نکته جالب توجه اینکه طبق اطلاعات «ویکی پدیا» وی به صراحت اعلام کرده‌ که دوجنس‌گرا است و در گذشته با زنان رابطه جنسی داشته است. ایده اصلی آهنگ «Poker Face» هم درباره دوجنسگرا بودن است و تقدیمی از طرف گاگا به دوست پسرهای راک اند رول است. متن آهنگ هم به سکس و قمار اشاره می‌کند.

به نظر می رسد پخش این آهنگ به دلیل عدم اطلاع ناظر پخش و مسوولان مربوطه از محتوای چنین آثاری است. البته در گذشته نیز آهنگ های بدون متن خواننده های عربی همچون: نوال الزغبی، نانسی، دیانا حداد و… نیز از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شده است اما به نظر می رسد سازمان صدا و سیما باید در انتخاب نیرو برای مسوولیت های حساس و کلیدی همچون «ناظر پخش» از افراد صاحب نظر و با صلاحیت استفاده کند و در انتخاب نیرو برای این بخش ها تجدید نظر اساسی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *