يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲

با دیدن احمدی‌نژاد ترس‌ها می‌ریزد/ در عزل و نصب‌ها دخالت نداشتم

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 277113
به خاطر ندارم در طول دوره مسوولیت در دفتر رییس جمهوری کاری را انجام داده باشم که وی مطلع و یا موافق آن نبوده باشد.
با دیدن احمدی‌نژاد ترس‌ها می‌ریزد/ در عزل و نصب‌ها دخالت نداشتم
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسفندیار رحیم‌مشایی درباره ریاست دفتری رییس جمهور، انتخابات سال آینده، هدفمندسازی یارانه‌ها، جنبش عدم تعهد و شورای عالی ایرانیان خارج از کشور سخن گفته است.

بخشی از مطالب مطرح شده در این گفت و گو به شرح زیر است:

* رییس دفتر رییس جمهوری بودن از حساسیت بالایی برخوردار است به خصوص این‌که رییس دفتر دکتر احمدی نژاد باشید.
 
* به خاطر ندارم در طول دوره مسوولیت در دفتر رییس جمهوری کاری را انجام داده باشم که وی مطلع و یا موافق آن نبوده باشد.

* وی با رد ادعای برخی رسانه‌ها و افرادی که در نوشته های خود مدعی بودند در هر کاری دخالت می کند و هر کسی منصوب و یا عزل می‌شود با دخالت من وی انجام می‌شود،گفت: اگر کسی از من پرسشی می پرسید ممکن بود، نظرم را مطرح کنم، اما در نصب و عزل هیچ یکی از وزرا و یا سایر مقامات دخالتی نداشته و ندارم.

* مشاور رییس جمهور در ادامه با بیان این که حفظ کرامت انسانی و احترام به انسان ها باعث می‌شود که ترس‌ها از بین برود، گفت: در مسیر بزرگان دین قرار گرفتن، ترس‌ها را از بین می‌برد و اشخاصی که مشی ائمه را دنبال می کنند نیز مردم هیچ ترسی از آنها ندارند. مشایی خاطرنشان کرد: همانطور که با دیدن احمدی نژاد ترس‌ها می ریزد از سوی دیگر دشمنان و مسوولینی که کارهای خود را بدرستی انجام نمی‌دهند از وی می ترسند.

* وی با بیان این که لبخند صدقه بی‌منتی است که افراد می‌توانند به یکدیگر هدیه دهند، گفت: برخی افراد ذهنیت‌های عجیبی نسبت به من داشتند و بارها دیدم فردی نسبت به من احساس ترس می‌کند، اما با یک لبخند من این ذهنیت عوض شد، پس چرا لبخندی را که هزینه ای ندارد، از دیگران دریغ کنیم.

* هجمه‌ها علیه من به گونه ای بود که وقتی افراد با من روبرو می شدند تعجب می کردند و می‌گفتند که فکر نمی کردیم بتوانیم شما را ببینم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *