سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

حضور شاعران‌مکتبی در «برآستان اشک»

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 387616
‫آیین شب های شعر «برآستان اشک» همزمان با فرارسیدن ماه محرم در فرهنگ سرای اندیشه و با حضور جمعی از اهالی شعر و ادب برگزار می شود.
به گزارش جهان، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، آیین «برآستان اشک» - شب های شعر و مرثیه خوانی در پیشواز ماه محرم – هر شب از ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

در این برنامه شاعران و ذاکرانی همچون حاج علی انسانی، حاج غلامرضا سازگار، حبیب الله چایچیان، محمد علی مجاهدی، حجت الاسلام رضا جعفری، جواد حیدری، سیدمجید بنی فاطمه، حاج علی انسانی، یوسفعلی میرشکاک، سعید بیابانکی، سید حمید رضا برقعی و .... حضور خواهند داشت.

برنامه «برآستان اشک» در سه روز گذشته با موضوعات حضرت مسلم بن عقیل(ع)، اصحاب عاشورایی امام حسین(ع)، وعلی اصغر(ع) اجرا شده است. این برنامه امروز با با موضوع حضرت علی اکبر(ع) و فردا شنبه ۳ آبان با موضوع حضرت ابالفضل العباس(ع) ادامه خواهد داشت. علاقمندان جهت شرکت در این برنامه میتوانند به فرهنگ سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان بوستان اندیشه مراجعه و از این برنامه استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *