سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

بررسی قتل دانشجوی دختر در مجلس

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 175116
به گزارش خانه ملت، "مهدی عیسی‌زاده" در رابطه با قتل یک دختر دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در چهارشنبه هفته گذشته با تاکید بر اینکه جزئیات این حادثه باید مشخص شود، متذکر شد: این حوادث را نباید به جامعه تعمیم داد بلکه مستقیما به شعور افراد بازمی‌گردد.

نماینده مردم میاندوآب،‌ تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی از بررسی این حادثه در کمیسیون اجتماعی پس از تعطیلات مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: این حوادث از انجا که تاثیرات سسویی در جامعه به جا می‌گذارد، باید چرایی و عواقب آن در این کمیسیون بررسی شود.

چهارشنبه ۱۵ تیر ماه یک دختر دانشجو پس از رد درخواست رابطه دوستی، مورد حمله همکلاسی پسر خود قرار گرفت. در این حادثه که در حوالی پل مدیریت رخ داد، دختر دانشجو پس از آن که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از سوی ضارب قرار گرفت، جان خود را از دست داد و هم‌دانشگاهی وی نیز که او را همراهی می‌کرد بر اثر حمله ضارب مجروح و در بیمارستان بستری شد.

متهم به قتل با همکاری شاهدان صحنه از سوی پلیس دستگیر شد و به کلانتری انتقال یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
شايد اگر كار فرهنگي بيشتري بويژه روي اين جوانان پاك و بي آلايش شود به اينجا نمي رسيدند. اگر اين دختر نگون بخت در فضاي منطقي مستقيما يا در حضور بزرگترها و عقلا با اين پسر احساساتي و خام گفتگو مي كرد ! شايد اگر او را مسخره نمي كرد! و شايدهاي بسيار ديگر اين اتفاق تلخ رقم نمي خورد! هر چند هيچ يك از اين شايدها نمي تواند جنايت جوان قاتل را توجيه كند. اما آنچه مسلم است اين دو جوان قاتل و مقتول بخشي از مقصران اين ضايعه دردناكند اما صد در صد تاوان آن را پرداخت نمودند.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه كساني كه باجدائي دختران ازپسران دردانشگاه مخالفت كرده اند