جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹

وعده زمان تصویب طرح رسیدگی به اموال مسؤولان

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب: 355611
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح رسیدگی به اموال مسئولان تا پایان خردادماه در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب می‌رسد.
وعده زمان تصویب طرح رسیدگی به اموال مسؤولان
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محسن رضایی در حاشیه همایش بزم اندیشه با عنوان اقتصاد مقاومتی از تحریم تا هدفمندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح رسیدگی به اموال مسئولان تا پایان خرداد ماه در مجمع تشخیص مصحلت نظام به تصویب می‌رسد.

وی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم و سفرهای استانی خاطرنشان کرد: نمی‌توان در مورد سفرهای استانی دولت جدید در حال حاضر نظر داد اما رویکرد تمام دولتها مردمی بوده است و باید دید این تصمیمات و سفرهای دولت چه آثاری را به دنبال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما پیشاپیش اموالتان را اعلام بفرما جناب محسن .
چرا تصویب این طرح اینقدر طول میکشه؟!!منتظر هستید مسئولان اموالشون را تبدیل کنند؟یا مخفی؟!
باریک آقا محسن حالا نوبت عمل است
م
Iran, Islamic Republic of
کرمان و کیش و دانشگاه آزاد که در سپر هاشمی است
سیستان نیز در برنامه روحانی است
کی شود دکتر احمدی نژاد بیاید
کمی صبر کنید دلارهای نفتی میایند. دیگه نیازی به میلیاردها تومن اینا که گزیده ای انتخاب خواهید کرد نباشه.مثل فیلم جومونگ شده که هان بویو را محاصره کرد و خان خانان از مسو لین خواست با اموالشون کشور را ساپورت کنند.همه فاسد بودند غیر از وزیر اعظم.
سلام.اگر این طرح تصویب شد لطفا اول از همه اموال اعضای مجمع تشخیص،رئیس دولت و وزرا و هیئت رئیسه مجلس رسیدگی شده و گزارش آن در سریعترین زمان به مردم داده شود.
جعفر قاسمی بوسجین
اقای رضایی باعرض سلام اقا ما قانون اساسی را که سخت تر از ان است سریع تصویب کردیم چگونه است که این قانون مهم را که پیش از 30 سال است خواسته مردم و برخی از مسئولین است و اهمیت زیادی امروزه در بحران هویت و تهاجم فرهنگی دارد تصویب نمی شود و امروز فردا می شود که از دلایل موفقیت تهاجم فرهنگی تغییر و الگو ها و ارزش ها و سبک زندگی در مسئولین و یا رواج شایعات و برخی به درستی در زندگی مسئولین و اموال انهاست اگر دغدغه تهاجم فرهنگی را داریم اگر دلمابه انقلاب می سوزد سریع این قانون را تصویب کنید و درست اجرا کنید نه مثل پرونده کرسنت و امثال ان تا زندگی مسئولین برای مردم محک و الگو برای زندگی باشد تحت تاثیر زندگی های های دیگر قرار نگیرند
آقای رضایی اگر امر رهبری هم نبود باید این مسئله را خود مجمع همان ابتدای کارش طراحی و اجرایی می کرد.
اینکه این همه به تأخیر افتاده خودش جای بحث دارد و مجمع باید پاسخگوی تأخیر و بی توجهی اش به امر رهبری باشد.
آن هم پانزده سال؟!!!
فقط 5 دقیقه زمان کافی است که آقایان لیست اموالشان را پرینت گرفته روی میز بگذارند.
مگر اینکه درد و دغدغه چیز دیگری باشد!!!
خردادهم میایدومیرود.ببینیم وتعریف کنیم اقای رضایی.