جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

نواز شریف به ایران می آید

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 355710
وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد: سفر آتی نواز شریف نخست وزیر این کشور به تهران گام بلندی برای گسترش روابط دو جانبه بین پاکستان و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از پرس‌تی‌وی، وزیر خارجه پاکستان در جمع خبرنگاران در اسلام آباد تصریح کرد: پاکستان اهمیت زیادی برای روابط خود با ایران قائل است. وی افزود: نواز شریف قصد دارد ماه آینده به تهران سفر کند و زمان دقیق سفر وی به ایران به زودی اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش سرتاج عزیز مشاور ارشد امنیت ملی و امور خارجی نخست وزیر پاکستان نیز اول آوریل تاکید کرده بود که نواز شریف در ماه می یا ژوئن به ایران سفر خواهد کرد و با مقام های رسمی ایران دیدار و گفتگو خواهد داشت. هدف اصلی از این سفر ارتقای سطح روابط دو کشور همسایه خواهد بود.

در دیدار محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با نواز شریف در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۳ میلادی در حاشیه نشست دی ۸ در اسلام آباد، نخست‌وزیر پاکستان بر گسترش روابط با همه کشورهای همسایه از جمله ایران بر اساس احترام متقابل و حفظ تمامیت ارضی تاکید کرده بود. وی افزود: پاکستان از همه تلاش‌ها برای کمک به برقراری صلح و ثبات در منطقه استقبال و حمایت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *