پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

سربازان ربوده‌شده‌لبنان توسط النصره+عکس

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 388318
گروه تروریستی جبهة النصرة تهدید کرده که در صورتی که محاصره نظامی علیه اهل تسنن در طرابلس ادامه یابد سربازان لبنانی را اعدام خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گروه تروریستی جبهة النصرة که تصمیم گرفته امروز ـ دوشنبه پنجم آبان‌ماه ـ «علی بزال» سرباز ارتش لبنان را اعدام کند تصاویری از دیگر سربازان ربوده شده را منتشر کرد.

این گروه تروریستی در بیانیه‌ای اعلام کرده با توجه به عدم پاسخ ارتش لبنان به شروط ما تصمیم گرفته‌ایم امروز بزال را که گروگان ماست، بکشیم.

جبهة النصرة با انتشار تصاویر سربازان ارتش لبنان که با پای برهنه بر روی سنگ‌های منطقه تحت اشغال خود راه می‌روند تهدید کرده که در صورتی که محاصره نظامی علیه اهل تسنن در طرابلس ادامه یابد این سربازان را اعدام خواهد کرد.

این گروه تکفیری از علمای اهل سنت که در تحریک اهل سنت نقش دارند خواسته است تا آن‌ها را به حمایت از این گروه در طرابلس و شام تشویق کنند چون در غیر این صورت با عواقب بدی روبه‌رو خواهند شد.

جبهة النصرة از ارتش لبنان خواسته است با اصلاح وضعیت طرابلس در ساعات آینده خانواده‌های در محاصره را امان داده و تمامی خشونت‌ها علیه آنان پایان یابد.

هیات علمای مسلمان شامل تعدادی از شیوخ مسلمان اهل تسنن است پیش از این برای آزادی این سربازان میانجی‌گری کرده و از جبهة النصرة خواسته بود هیچ کدام از این اسرا را اعدام نکند.

گروه تروریستی جبهة النصرة در اوایل ماه اوت گذشته با آغاز خشونت‌های منطقه مرزی عرسال ۱۸ نظامی لبنانی را گروگان گرفت.











نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *