جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تحلیل و اخبار جالب اسنودن از داعش

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 378012
سازمان جاسوسی سیا و با همکاری سازمان اطلاعاتی انگلیس M۱۶ موساد مقدمات تأسیس داعش را فراهم کردند تا عملیات "لانه زنبور" را در منطقه راه بیندازند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی آمده است:

* ادوارد اسنودن اعلام کرد ابوبکر بغدادی سرکرده جریان تروریستی داعش عامل موساد است. او می‌افزاید: سازمان جاسوسی سیا و با همکاری سازمان اطلاعاتی انگلیس M۱۶ موساد مقدمات تأسیس داعش را فراهم کردند تا عملیات "لانه زنبور" را در منطقه راه بیندازند. این عملیات برای حفظ امنیت اسرائیل انجام شد و عوامل خود را از گروه‌های تندرو اسلامی که برخورد حذفی با سایر مذاهب اسلامی دارند انتخاب کردند تا هدف آنها بجای مقابله با اسرائیل، تسویه میان مذاهب اسلامی باشد. براساس منابع اطلاعاتی اسنودن، تنها راه حمایت دولت رژیم صهیونیستی ساختن دشمنی در نزدیک اسرائیل است که سلاح این دشمن بجای جهت‌گیری به سمت اسرائیل، به سمت کشورهای اسلامی نشانه برود. اسنودن می‌افزاید: البغدادی توسط عناصر موساد به مدت یک سال آموزش نظامی دیده و در این مدت، علوم لاهوتی و فن سخنوری آموخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mohamad
يكي بياد اين اسنودنو تكون بده ببينيم ديگه چه خوابايي رو ديدن واسه منطقه . حتما راجع به حمله اسراييل به غزه هم خبر داشته نگفته