پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

توصیه رهبر انقلاب به داماد آقاتهرانی

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 110414
به گزارش خبرآنلاین خطبه عقد دختر مرتضی آقاتهرانی نماینده کنونی تهران را مقام معظم رهبری قرائت کردند. 

او که امروز معلم اخلاق دولت است در یادآوری خاطره آن روز،از توصیه مقام معظم رهبری به دامادش سخن گفته است. به گفته وی، بعد از عقد، آقاتهرانی از مقام معظم رهبری می خواهد تا به دامادش اجازه دهد، مدحی درباره امام عصر(عج) بخواند و به این ترتیب آقای داماد پس از کسب اجازه از معظم له، چند دقیقه‌ای درباره امام زمان(عج) مداحی می‌کند و آقا ایشان را تحسین می‌کنند.

به گفته آقاتهرانی، علی لاریجانی که در آن زمان رئیس سازمان صداوسیما بوده است نیز در آن مراسم حضور داشته و به شوخی به داماد می‌گوید: با صدای خوبی که داری، باید شما را دعوت کنیم تا در صداوسیما بخوانی!

در این لحظه مقام معظم رهبری با قیافه‌ای جدی به لاریجانی می‌فرمایند: طلبه‎های ما را از ما نگیر. سپس رو به داماد می‌کنند و می‌فرمایند: عزیزم خوب درس بخوان. مبادا این حرف‌ها مسیرت را عوض کند و بجای درس دنبال این کارها بروی.

آقاتهرانی با در ج این خاطره در کتاب "آب‏، آیینه، آفتاب" که از سوی مرکز انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به ریاست آیت‌الله مصباح یزدی منتشر شده، نوشته است: ابن نکته برای من خیلی جالب بود که گاهی یک شوخی ممکن ایت مسیر شخصی را عوض کند. براین اساس مقام معظم رهبری داماد بنده را توجیه ساختند که در موقعیت کنونی فقط باید درس‌هایش را خوب بخواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *