جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

چراخانواده شهیدروشن به‌دیدارهاشمی نرفتند

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 222113
دیدار رییس مجمع تشخیص مصلحت با جمعی از خانواده شهیدان عرصه علم و فناوری کشور بازتاب‌هایی در فضای رسانه‌ای داشت.
به گزارش جهان به نقل از رجا، انتشار خبر و گزارش تصویری دیدار هاشمی رفسنجانی با جمعی از خانوده‌های شهیدان هسته‌ای حکایت از آن داشت که خانواده شهید احمدی روشن به این دیدار نرفتند.
 
در همین رابطه پدر شهید احمدی روشن گفت: برای حضور در این دیدار از ما دعوت شده بود اما به دلیل مواضع آقای هاشمی در سالیان گذشته، خصوصا بعد از فتنه 88 که به نوعی مخالف با منویات رهبر معظم انقلاب بود، این دعوت را قبول نکرده و به این دیدار نرفتیم.
 
حاج رحيم احمدي روشن در ادامه با تاکید بر اینکه ولایتمداری شاخص اصلی مصطفی بود، تصریح کرد: خانواده این شهید نیز به تاسی از شهید خود بر این شاخص اصلی تاکید داشته و با تمام توان تلاش می‏کنند تا ولایت‏مداری را در عمل اجرا نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت بر اين خانواده و رحمت خدا بر شهيد احمدي روشن باد.
Russian Federation
دمشون گرم عمر وغزتشون زیاد
احسنت.
آفرین بر این خانواده ولایتی خدا ان‌شاءالله عمربا برکت به رهبرمان و این خانواده عنایت بفرماید
Portugal
ضمن تشکر از این خانواده، حالا این چند نفر عزیزانی هم که بعد از ماهها به دیدار آقای هاشمی رفتند چه دستاوردی برایشان داشت؟ ضمن آنکه آقای هاشمی باید منش را از رهبری یاد بگیرند و فکر می کنم این خانواده ها اینقدر برای کشور و ملت ما ارزش داشتند که آقای هاشمی خودشان قدم رنجه می فرمودند و مشتاقانه به دیدار بازماندگان این شهدا می رفتند!
متشکرم
دیگه همه با هم آشتی کردند شما هم دیگه گذشت کنید