جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

حاميان متجاوز به ايران، دشمن محسوب مي‌شود

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 106310
در صورت حمله به ايران، تمامي منافع كشور متجاوز مورد هدف قرار خواهد گرفت و هر كشوري كه او را مورد حمايت قرار دهد نيز دشمن ما محسوب مي‌شود.
به گزارش فارس، امير احمد رضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در نشست خبري صبح امروز خود با تاكيد بر اينكه دشمنان همواره در حال جنگ رواني به منظور ترساندن ملت ايران هستند، اظهار داشت: چشم انداز حضور نيروهاي آمريكايي در افغانستان مي‌تواند براي ما تهديد به حساب بيايد كه در اين خصوص نيز پيش بيني‌هاي لازم صورت گرفته است. 

پوردستان با يادآوري توان بالا و آمادگي كامل نيروهاي مسلح در دفاع هر تجاوز گفت: يكي از تاكتيك‌هاي كه ما در مقابل با حمله احتمالي دشمن به كار مي‌گيريم، جنگ فرسايشي و پدافند سطحي و در عمق است. 

وي ادامه داد: جنگ ما با دشمن تنها جنگ رو در رو نيست و در صورت حمله به ايران، تمامي منافع كشور متجاوز مورد هدف قرار خواهد گرفت و هر كشوري كه او را مورد حمايت قرار دهد نيز دشمن ما محسوب مي‌شود و جواب لازم به آنها داده خواهد شد.
 
فرمانده نيروي زميني همچنين از برگزاري دو رزمايش بزرگ زميني و دريايي در سال جاري خبر داد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *